همایش نقش خانواده و دانشگاه در پیشگیری از آسیب های روانی اجتماعی دانشجویان برگزار شد

۱۵ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۷ کد : ۷۴۳۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۶۱۱

همایش نقش خانواده و دانشگاه در پیشگیری از آسیب های روانی اجتماعی دانشجویان ویژه والدین دانشجویان ورودی 96 دانشگاه کاشان توسط مرکز مشاوره در تالار آزادی این دانشگاه برگزار شد.

رییس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان هدف از برگزاری  این همایش را تقویت روابط بین والدین و دانشگاه و آموزش والدین در رفتار با فرزندان خود به منظور پیشگیری و حل مشکلات دوران دانشجویی ذکر کرد و گفت: در این همایش تعداد 300 نفر از والدین دانشجویان ورودی 1396 شرکت داشتند.

سید حسین حسینی اظهار داشت: در این همایش، مسئول مرکز مشاوره، رییس دانشگاه کاشان، یکی از کارشناسان مرکز مشاوره (آقای صادقی)، حجت السلام و المسلمین آقای احمد شیخ زاده و جناب آقای دکتر ارفعی مطالبی را در خصوص پیشگیری از آسیب های روانی اجتماعی دانشجویان ارائه کردند.

 

 


نظر شما :

رضایی از اصفهان ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | ۰۸:۴۷
با سلام ممنون از زحمات عزیزان حضور در این همایش باعث افتخار بنده بود امیدوارم باز چنین جلساتی با حضور خانواده ها گذاشته شود با تشکر
محمدیان پور ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | ۲۲:۳۱
سلام و‌ درود بنده هم با آقای رضایی موافقم موضوعات جالبی گفته شد به خصوص صحبتهای رئیس دانشگاه در مورد رتبه دانشگاه و صحبتهای آقای صادقی راجب بهداشت خواب و شخصیت واقعا جالب بود امیدوارم موفق باشین