کارگران شاغل در دانشگاه کاشان تجلیل شدند

۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ | ۱۹:۳۹ کد : ۷۳۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۶۵

 

 

به مناسبت روز جهانی کارگر، از کارگران نمونه دانشگاه کاشان با حضور رؤسای دانشگاه کاشان،‌اداره تأمین اجتماعی و اداره کار و امور اشتغال شهرستان، تجلیل شد.

معاون اداری و مالی دانشگاه کاشان در این آیین،‌ نقش کارگران دانشگاه را بسیار حساس دانست و گفت: شما کارگران رکن مهمی از جامعة دانشگاهی هستید و با خدمت‌رسانی بهتر و فراهم‌سازی بستر مناسب در محیط دانشگاه باعث می‌شوید دانشجویان کارآزموده‌تر پرورش ‌یابند.

دکتر سعید گلابی، با اشاره به اینکه دانشجویی که وارد دانشگاه می‌شود باید با پتانسیل بسیار مثبت به جامعه تحویل داده شوند افزود: برای اینکه دانشجو به نیروی کارآزموده و کارآفرین تبدیل شود باید در دانشگاه مقدمات برای پرورش دانشجویان کارآفرین و با کیفیت فراهم شود تا خروجی دانشگاه به سوی خروجی مطلوب‌تر پیش‌رود.

به گفته وی، نیروهای خدماتی و پشتیبانی بخشی از وسایل و ابزار مفید برای تولید علم و استقلال در جامعه و کشور محسوب می‌شوند که باید از این نیروها قدردانی شود.

دکتر گلابی، کسب تخصص در زندگی، زندگی کردن سالم و بدون دردسر و تغییر و تحول در زندگی را به کارگران دانشگاه توصیه کرد.

روحانی و مبلغ دینی حوزه علمیه قم در دانشگاه هم در این آیین، کارگران را خالق دانست و گفت: هرچه خلق می‌شود و سبب آسایش و رفاه انسان‌ها را فراهم می‌آورد حاصل دسترنج و تلاش کارگران است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قانع به کارگران توصیه کرد سعی کنید در کار با مهربانی وظیفه انجام دهید و برای رضای خدا کار کنید تا آن کار ارزش پیدا کند.

در این آیین ابوالفضل آخوندی، غلامرضا نوری، خانم معصومی و حسن وردی از واحد فضای سبز، محمد حوض‌سیری، مجید اسلامی، عباس حلوایی و اکرم عابد هنجنی از واحد امور خدمات و نظافت، محمدعلی شکرگزار و سیدحسین حسینی از واحد تغذیه و سعید سعادت و مرتضی اقبالی از امور تأسیسات به عنوان کارگران نمونه دانشگاه کاشان معرفی شدند.

 

 


نظر شما :