تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه کاشان و دانشگاه آلفارو منابی اکوادور منعقد شد

۱۸ مهر ۱۳۹۶ | ۱۲:۵۵ کد : ۷۲۸۰ اخبار دانشگاه تفاهم نامه
تعداد بازدید:۱۸۱۷

رییس دانشگاه کاشان از انعقاد تفاهمنامه همکاری بین این دانشگاه و دانشگاه آلفارو منابی اکوادور خبر داد.

 

دکتر عباس زراعت گفت: به منظور تسهیل تبادل علمی- بین المللی و توسعه روابط علمی و حمایت از فعالیت های تحقیقی مشترک مابین دانشگاه کاشان و دانشگاه آلفارو منابی اکوادور، این تفاهم نامه جهت همکاری مشترک میان این دو دانشگاه به امضا رسید.

 

وی تبادل اعضای هیات علمی و پژوهشگران، تبادل دانشجو، تبادل مواد آموزشی ، فعالیت های تحقیقی مشترک، شرکت در سمینارها و جلسات علمی دانشگاه و ایجاد دوره های مشترک نانو،  برنامه های ویژه آموزشی کوتاه مدت و توسعه برنامه های دانشگاهی مشترک را از موارد این تفاهم نامه بیان کرد.

 

میگل کامینو رییس دانشگاه آلفار منابی اکوادور نیز در این نشست هدف از سفر خود به دانشگاه کاشان را آشنایی با پتانسیل های این دانشگاه جامع و ارتقاء کیفیت آموزشی هر دو دانشگاه بیان و اظهار امیدواری کرد: تا با امضاء این تفاهم نامه تبادلات و ارتباطات علمی این دو دانشگاه ارتقاء یابد و بتوان رشته های آموزشی مشترک را در زمینه های نانو تکنولوژی  و همچنین رشته آموزش زبان فارسی را در دانشگاه اکوادور ایجاد نمود.

 

این تفاهم نامه که به مدت پنج سال اعتبار دارد  در 9 بند به امضاء دکتر عباس زراعت رییس دانشگاه کاشان و دکتر میگل کامینو رییس دانشگاه آلفارو منابی اکوادور  رسید.


( ۲ )

نظر شما :