مراسم میثاق نودانشجویان دانشگاه کاشان با شهدای گمنام برگزار شد

۰۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۲۲ کد : ۷۲۴۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۹۵

به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم "یاد یاران" میثاق نو دانشجویان دانشگاه کاشان با شهدای گمنام این دانشگاه با حضور سردار کاجی برگزار شد.

سردار کاجی در این مراسم یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به اینکه قبل از دوران دفاع مقدس نیز جنگ بر علیه ایران بوده است، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس جنگ بین ایران و عراق نبود بلکه جنگ بین اسلام و کفر و استکبار بود که توانستیم با تمام توان و بدون امکانات در مقابل دشمن پیروز شویم.

وی با بیان اینکه هنوز به طور واقعی به زوایای دفاع مقدس پرداخته نشده است گفت: باید دستاوردهای آن دوران به خوبی در بین مردم تبیین شود و از دوران دفاع مقدس به عنوان دوران تجلی ایثار، جانفشانی، ایمان، اخلاص، توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار (ع) و ولایتمداری یاد شود.

سردار کاجی با اشاره به اینکه دشمنی که دیروز کنار مرزها بوده و امروز با فاصله دو هزار کیلومتر از سوی مرزها با دشمن در نبرد هستیم خاطر نشان کرد: وظیفه ماست که با تاسی از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و قیام عاشورا بتوانیم از دستاوردهای این نظام صیانت و محافظت نماییم.

برگزاری زیارت عاشورا و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 


( ۲ )

نظر شما :