تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه کاشان و شهرک صنعتی راوند امضاء شد

۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ | ۱۱:۲۲ کد : ۷۲۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۲۲

مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه کاشان گفت: تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری بین این دانشگاه و شهرک صنعتی راوند کاشان امضاء شد.

دکتر جواد صفایی قمی افزود: با امضاء این تفاهم‌نامه، با برگزاری نشست‌های علمی مشترک و تبادل افکار و اطلاعات، از توانایی‌های دانشگاه و شهرک صنعتی راوند در جهت اجرای پروژه‌های پژوهشی و کاربردی مورد نیاز استفاده می‌شود.

وی، استفاده متقابل از امکانات آموزشی و تجربیات یکدیگر در ارتقاء کیفیت آموزشی و اجرای مشترک دوره‌های آموزشی آزاد، فراگیر، کوتاه مدت را از جمله اهداف این تفاهم‌نامه ذکر کرد و اظهار داشت: بر اساس این تفاهم‌نامه، خدمات پژوهشی، مشاوره‌ای، آزمایشگاهی و کارگاهی به صنایع موجود در شهرک ارائه می‌شود.

به گفته وی، با امضاء این تفاهم‌نامه بانک اطلاعاتی از صنایع موجود در منطقه تشکیل و دانشجویان به مراکز صنعتی شهرک جهت انجام دوره‌های کارآموزشی و پروژه‌های علمی معرفی می‌شوند.

دکتر صفایی، با اشاره به اینکه بر اساس این تفاهم‌نامه مشاوره صنعتی قبل و بعد از ورود به صنعت توسط دانشگاه به صنعتگران داده می‌شود، افزود: محلی برای استقرار یک نیرو از شرکت در دانشگاه جهت جذب نیروی متخصص ارتباط با اساتید دانشگاه و انجام پروژه‌های تحقیقات فراهم می‌شود.

مدت امضاء این تفاهم‌نامه پنج سال است.

 

 


نظر شما :