حجم قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان ۱۰ برابر افزایش یافت

۰۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ | ۲۱:۱۸ کد : ۷۲۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۱۸

رئیس دانشگاه کاشان افزایش 10برابری حجم قراردادهای ارتباط با صنعت این دانشگاه در مقایسه با 20سال گذشته را از موفقیت‌های این دانشگاه در سال گذشته ذکر کرد.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد افزود: کسب رتبة اول سرانة پژوهشی در کشور، کسب رتبة اول دانشمند برتر ایران در رشتة نانو و پژوهشگر برتر در رشتة علوم انسانی و کسب مجوز علمی پژوهشی دو نشریة «حدیث‌پژوهی» و «مطالعات عرفانی» و رتبة اول دفترمشاوره دانشجویی از دیگر افتخارات این دانشگاه در سال گذشته بود.

ایشان، برگزاری کنفرانس بین‌المللی ریاضی ـ شیمی و همایش‌های ملی فیزیک، معماری، فیض کاشانی، نخستین یادواره شهدا و خاکسپاری سه شهید گمنام در دانشگاه، واگذاری کانون هماهنگی فرش ایران به دانشگاه کاشان و برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم را از دیگر موفقیت‌های این دانشگاه در سال گذشته ذکر کرد.

رئیس دانشگاه کاشان، به راه‌اندازی دوره دکترای فیزیک و مکانیک و کاشناسی کامپیوتر و تربیت بدنی در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته همچنین سالن ورزشی توسط خیر کاشانی دکتر آرزه‌گر و دانشکده علوم انسانی با مساحت شش‌هزارمترمربع و سالن آمفی‌تئاتر و سالن اجتماعات فیض کاشانی و کلوپ ورزشی در خوابگاه‌های دختران و پسران احداث شده است و پهنای باند دانشگاه به 15 مگابیت افزایش یافته است.

به گفته وی، در برگزاری مسابقات فوتسال دانشجویان و اساتید، اساتید این دانشگاه به مقام برتر دست یافتند.

رئیس دانشگاه کاشان سند چشم‌انداز دانشگاه کاشان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در چهارسال آینده از نظر فضای کالبدی نیاز و مشکلی در دانشگاه وجود نداشته باشد.

 

 

 

 


نظر شما :