پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۲۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۴ کد : ۷۲۱۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۶۶۳

 

دانشجوی گرامی

سرآغاز فصل نوین رویش ساقه های دانش و معرفت، مهری دیگر، را به همه شما به ویژه نو دانشجویان دانشگاه کاشان گرامی باد می گویم.

مهر امسال با آغاز سال قمری، محرم حسینی همزمانی پیدا کرده است و کوثر فیاض درس ها و عبرت های عاشورا که درس دینداری، معرفت، حریت، جانفشانی و خدایی شدن است را در این ایام سرشار از جوشش و پویش برابر ما نهاده است و بیشتر از همیشه، توأمان بودن دو بال علم و معرفت را برای رسیدن به کمال یادآور می شود.

دانشجوی عزیز، دانشگاه کاشان بستری است تا در آن انبان آموخته ها و اندوخته هایت را لبریزسازی و خود را برای ورود به جامعه و خدمتگذاری و ثمربخشی برای مردم آماده کنی.

فردا از آن توست پس مصمم و هدفمند گام بردار و با برنامه ریزی و توکل از لحظه لحظه دوران دانشجویی که از ناب ترین و مغتنم ترین فرصت های عمر است بهره ببر.

این دانشگاه در طول سال های گذشته همواره در ردیف 10 دانشگاه برتر کشور بوده و در رتبه بندی مختلف نیز در مقیاس جهانی و ملی رتبه هایی ممتاز را کسب نموده است پس بستر پویایی در اینجا آماده است.

انشاءالله با عزمی راسخ و همتی بلند، با پشتکار و انگیزه در این دوران در تحصیل و تهذیب و تمرین مشارکت های اجتماعی قرین توفیق و سعادتمندی باشید.

بهروزی و نیک فرجامی بهره همه شما باد.

 

دکتر عباس زراعت


( ۷ )

نظر شما :