اختصاص ۱۰ مصوبه دور دوم سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به اصفهان برای دانشگاه کاشان

۰۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ | ۰۰:۵۴ کد : ۷۲۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۴۸

رئیس دانشگاه کاشان گفت: 10 مصوبه دور دوم سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان اصفهان به دانشگاه کاشان اختصاص دارد.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد احداث و تجهیز پژوهشکده‌های انرژی، فرش و مطالعه احداث دانشکده‌های شیمی و مجموعه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مرکزی دانشگاه کاشان را از جمله این مصوبات ذکر کرد.

به گفته وی، احداث خوابگاه متأهلین و سالن اجتماعات، بررسی ایجاد مرکز رشد تخصصی گل و گلاب و تکمیل مجموعه ورزشی از دیگر مصوبات هیأت دولت برای دانشگاه کاشان است.

رئیس دانشگاه کاشان به احداث دانشکده منابع کویری در شهرستان آران و بیدگل از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به این دانشگاه اشاره کرد و افزود: برای اجرای این طرح‌‌ها نیاز به 160 میلیارد ریال اعتبار است.

ایشان اظهار داشت: در دول اول سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به شهرستان کاشان 6 مصوبه به دانشگاه کاشان اختصاص داشت که برخی از این طرح‌ها با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، پایان یافته و مابقی طرح‌ها در حال انجام است.

وی احداث پژوهشکده نانو، کتابخانه مرکزی،‌ چهار خوابگاه دانشجویی، ساخت مجموعه ورزشی و تکمیل خانه‌های سازمانی دانشگاه را از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به کاشان ذکر کرد و افزود: مصوبة تکمیل خانه‌های سازمانی که باید تعهدات آن از طرف وزارت مسکن و شهرسازی انجام می‌گرفت اجرا نشده است.

ایشان اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از 140 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

 

 


نظر شما :