سومین همایش جامعه بینا شهروند نابینا در دانشگاه کاشان برگزار می شود

۰۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۴ کد : ۷۱۳۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۹۵
سومین همایش جامعه بینا شهروند نابینا در دانشگاه کاشان برگزار می شود

سومین همایش جامعه بینا شهروند نابینا با محوریت نقش و عملکرد خانواده، هشتم و نهم شهریور ماه جاری در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

دبیر برگزاری سومین همایش جامعه بینا شهروند نابینا  گفت: از زمان اعلام فراخوان حدود 47 چکیده مقاله و 39 اصل مقالات به دبیرخانه این همایش ارسال شد که  در دو روز برگزاری این همایش 8 مقاله به صورت سخنرانی و 22 مقاله نیز در بخش پوستر ارائه می شود.

دکتر نرگس نیکخواه اظهار داشت: در این همایش همچنین 22 مقاله در بخش چاپ کاغذی و 25 مقاله نیز در بخش چاپ الکترونیک پذیرفته شده است.

عضو هیات علمی دانشگاه کاشان برگزاری کارگاه های علمی تخصصی را از برنامه های جنبی این همایش بیان کرد و گفت: همچنین در این همایش آثار و کتابهای منتشر شده توسط نابینایان در سه ساله اخیر و آثار و کتب ضبط شده برای نابینایان و کم بینایان در سطح کشور ارائه می شود.

دکتر نیکخواه هدف از برگزاری این همایش را تبادل تجربیات محققان  و ارائه راهکارهای لازم برای بررسی و حل مشکلات و رفع نیازهای جامعه کم بیناو نابینایان کشور بیان کرد و افزود: سعی براین است که در این همایش راهکارهای توسعه و اثر بخشی تعامل میان سازمان‌های دولتی و تشکل‌های مدنی نابینایان و کم بینایان مورد ارزیابی قرار گیرد.

سومین همایش جامعه بینا شهروند نابینا از هشتم شهریور ماه جاری به مدت دو روز در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار می شود.


نظر شما :