کنفرانس علمی بین‌المللی ریاضی ـ شیمی در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

۲۳ فروردین ۱۳۸۸ | ۱۷:۴۸ کد : ۷۱۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۹۶

دبیر اجرایی کنفرانس و کارگاه علمی ریاضی ـ شیمی دانشگاه کاشان، از برگزاری دومین کنفرانس و کارگاه علمی بین‌المللی ریاضی ـ شیمی در تاریخ 25 تا 27 فروردین ماه سال جاری در دانشگاه کاشان خبر داد.

دکتر حسن دقیق گفت: این کنفرانس با حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی با موضوع ریاضی و کاربردهای مفاهیم ریاضی برای تبیین پدیده‌های شیمیایی و نانوتکنولوژی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ارائه 110 مقاله در این کنفرانس افزود: 30 مقاله راه یافته در این کنفرانس به صورت سخنرانی و 80 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

به گفته وی، 15 مقاله راه‌یافته خارجی در این کنفرانس توسط اساتید دانشگاه‌های خارج از کشور به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد.

دکتر دقیق، تعداد مقالات رسیده به این کنفرانس را 140 مقاله ذکر کرد و اظهار داشت: پس از بازبینی توسط هیأت داوران، این تعداد مقاله مشخص شدند و به این کنفرانس علمی راه یافتند.

دبیر اجرایی کنفرانس ریاضی ـ شیمی، هدف از برگزاری این همایش علمی را بحث و تبادل نظر، انتقال تجربیات اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های سراسر کشور و صاحبنظران خارجی در زمینه‌های مربوط به ریاضی ـ شیمی و نانوتکنولوژی ذکر کرد.

به گفته وی، برگزاری کارگاه‌های علمی ـ آموزشی و نمایشگاه عکس و کتاب از جمله برنامه‌های جنبی این همایش سه روزه است.

لازم به ذکر است اولین کنفرانس ریاضی ـ شیمی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شده است.

این کنفرانس با همکاری دانشگاه‌های کاشان، دزفول، مرکز همایش‌های علمی بین‌المللی، دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می‌شود.

 

 


نظر شما :