مسابقه تاسواره(ماهواره های مکعبی) با همکاری سازمان فضایی و دانشگاه کاشان برگزار می گردد

۰۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۲ کد : ۷۰۷۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۱۳
مسابقه تاسواره(ماهواره های مکعبی) با همکاری سازمان فضایی و دانشگاه کاشان برگزار می گردد

با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران در دانشگاه کاشان، توافق نامه همکاری بین سازمان فضایی ایران و دانشگاه کاشان با موضوع تاسواره ها به امضا رسید.

بر اساس این توافق نامه دانشگاه کاشان متعهد می گردد تا هماهنگی و تعامل کامل با سازمان در فرآیند برگزاری مسابقه و برگزاری جلسات منظم با حضور نمایندگان سازمان داشته باشد و مسئولیت امور اجرایی مسابقه را بر عهده خواهد داشت.

سازمان فضایی ایران نیزتوافق نموده است تا حمایت از مسابقه و تامین بخشی از هزینه های برگزاری مسابقه تا سقف 200 میلیون ریال متناسب با خدمات ارائه شده را بر عهده بگیرد.

"جایزه نوآر" در قالب مسابقه تاسواره ها به طرح و ایده ای نو و خلاقانه تعلق می گیرد که مأموریتی علمی را برای یک تاسواره ارائه کرده باشد.

این مسابقه توسط موسسه مطالعات پیشرفته سعیدی دانشگاه کاشان از اسفندماه 95 آغاز شده است و در بهمن ماه 96 برندگان نهایی معرفی خواهند شد.

این توافق نامه که در 3 ماده بین سازمان فضایی ایران از یک طرف و دانشگاه کاشان به منظور همکاری طرفین در راستای برگزاری مسابقه تاسواره ها تنظیم شده است به امضاء دکتر محسن بهرامی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران و دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان رسید.


( ۲ )

نظر شما :