کنفرانس بین المللی معماری و ریاضیات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نمایه شد

۳۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۴ کد : ۷۰۵۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۹۷
کنفرانس بین المللی معماری و ریاضیات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نمایه شد

به استناد مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناری طی نامه شماره 69346/16، کنفرانس بین المللی معماری و ریاضیات دانشگاه کاشان در  پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نمایه شد.

دبیر علمی این کنفرانس، با اشاره به این که کنفرانس مذکور نخستین کنفرانس بین المللی معماری و ریاضیات است که در دانشگاه کاشان برگزار می گردد، گفت: دکتر حسن بلخاری، پژوهشگر فلسفه هنر، زیبایی شناسی و حکمت شرق و رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ایران به عنوان سخنران افتتاحیه، در این رویداد مهم بین المللی حضور خواهند یافت.

دکتر احمد دانایی نیا یادآور شد: در این رویداد بزرگ علمی که  27-25 آذر 1396 (18-16 دسامبر 2017) برگزار می‌گردد، پژوهشگران و صاحبنظران داخلی و خارجی شرکت نموده و به ارایه مقالات و پژوهش‌های خود خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این کنفرانس توسط گروه معماری دانشگاه کاشان و با همکاری دانشکده ریاضی و مرکز پژوهشی معماری و شهرسازی دانشگاه کاشان و حمایت‌های حوزه‌ ریاست و معاونت پژوهشی دانشگاه و با تعامل علمی دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی و نهادهای اجرایی مرتبط برگزار می‌شود افزود: دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، صنعتی شریف، امیرکبیر، فردوسی مشهد، علم و صنعت، یزد، تبریز، هنرهای اسلامی تبریز و پژوهشگاه‌ سازمان میراث فرهنگی کشور، قطب علمی معماری اسلامی دانشگاه علم و صنعت، پژوهشکده معماری بومی دانشگاه یزد، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICEST) و مرجع علمی دانش (Civilica)، حامیان علمی آن هستند.  

دبیرخانه کنفرانس ضمن دعوت از همه استادان، دانشجویان و علاقه‌مندان به موضوع، دعوت می‌نماید تا با ثبت نام در سایت، مقالات خود را تا پایان شهریور سال جاری، منطبق با ساختاری که در سامانه کنفرانس منعکس شده است، از طریق آدرس http://arch-math.kashanu.ac.ir ارسال نمایند.


( ۲ )

نظر شما :