شب شعر و خاطره از ویژه برنامه های میانچال مدار معرفت برگزار شد

۱۷ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۹ کد : ۶۹۷۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۶۹

شب شعر و خاطره از ویژه برنامه های میانچال مدار معرفت پنج شنبه شب پانزدهم تیرماه  در صحن مسجد میانچال با حضور جمعی از مسئولین ادارات و ارگانها و شعرا و ادبای منطقه فرهنگی کاشان در صحن مسجد میانچال برگزار شد.

مدیر ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: در این برنامه تعدادی از شعرا اشعار خود را در وصف جایگاه علم و فقاهت و مسجد و مدرسه میانچال ونقش آن در انقلاب و همچنین جایگاه عالم جلیل القدر حضرت ایت الله العظمی مدنی قرائت نمودند.

جواد نخی افزود: سخنرانی در خصوص ابعاد شخصیتی حضرت آیت الله مدنی و ذکر خاطرات در خصوص این عالم جلیل القدر از دیگر برنامه های این شب شعر بود.

وی همچنین از برگزاری نشست هنری همایش میانچال مدار معرفت در شب یکشنبه 18 تیرماه ساعت 21:30 در خانه تاریخی عطارها خبر داد و خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه همایش میانچال مدار معرفت نقش مسجد و مدرسه علمیه حضرت آیت الله مدنی در انقلاب اسلامی نیز در روز چهارشنبه 21 تیرماه همراه با برنامه های متنوع در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار می شود.

مدیر ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان هدف از برگزاری این همایش را فراهم کردن فرصتی مناسب برای اشاعه فرهنگ غنی اسلام، نقش مسجد در پرورش عناصر فرهنگی و الگوسازی روحانیون و علما برای نسل جوان  بیان کرد و گفت: با توجه به نقش آیت الله مدنی در پرورش عالمان دینی و تاثیر فعالیت های مدرسه و مسجد میانچال در انقلاب اسلامی با محوریت این مرجع شیعی، برگزاری این همایش فرصتی مناسب برای آشنایی هر چه بیشتر با این عالم ربانی است.


نظر شما :