۴۹۲۵ داوطلب در آزمون سراسری حوزه امتحانی دانشگاه کاشان به رقابت پرداختند

۱۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۵ کد : ۶۹۷۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۰۷

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان گفت: چهار هزار و 925داوطلب در کنکور سراسری سال 96 در حوزه امتحانی دانشگاه کاشان به رقابت پرداختند.

دکتر محمد الماسی با اشاره به اینکه دو هزار و 973 نفر از این داوطلبان زن و یک هزار و 952 نفر نیز مرد هستند اظهار داشت: داوطلبان  در چهار گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجی در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه در چهار نوبت صبح و عصر همزمان با حوزه های امتحانی سراسر کشور شرکت کردند.

وی افزود: در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی که صبح روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در این دانشگاه برگزار شد 657 داوطلب 220 داوطلب زن و 437 داوطلب مرد به رقابت پرداختند.

وی به برگزاری آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر در عصر پنجشنبه پانزدهم تیرماه در این دانشگاه اشاره کرد واظهار داشت: آزمون گروه علوم انسانی با حضور یک هزار و صد و یک داوطلب (708 داوطلب زن و 393 داوطلب مرد) و گروه آزمایشی هنر نیز 545 داوطلب( 367 زن و 178 مرد) برگزار شد.

 

دکتر الماسی بیشترین رقابت کنکور سراسری 96 را مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی ذکر کرد و افزود: در این  آزمون که صبح روز جمعه همزمان با سراسر کشور در حوزه امتحانی دانشگاه کاشان برگزار شد یک هزار و 925 داوطلب، یک هزار و 221 زن و 704 داوطلب مرد به رقابت پرداختند.

 

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان افزود: آزمون گروه زبان های خارجی نیز با رقابت 697 داوطلب  (457 زن و 240 داوطلب مرد) عصر روز جمعه شانزدهم تیرماه دراین دانشگاه برگزار شد.

دکتر الماسی به فراهم کردن کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در کنکور سراسری امسال حدود 288 نفر عوامل اجرایی، نیروهای انتظامات، حراست ، عوامل پشتیبانی، خدمات و تاسیسات  این دانشگاه برگزاری آزمون را بر عهده داشتند. 


( ۱ )

نظر شما :