کنکور سراسری سال ۹۶ با حضور ۴۹۲۵ داوطلب در دانشگاه کاشان برگزار می شود

۱۳ تیر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰ کد : ۶۹۵۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۱۵
کنکور سراسری سال ۹۶ با حضور ۴۹۲۵ داوطلب در دانشگاه کاشان برگزار می شود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان از برگزاری آزمون سراسری سال 97-96 با حضور چهار هزار و 925 داوطلب همزمان با سراسر کشور در این دانشگاه خبر داد.

دکتر محمد الماسی گفت: دو هزار و 973 نفر از این داوطلبان زن و یک هزار و 952 نفر نیز مرد هستند که در چهار گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجی در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه در چهار نوبت صبح و عصر به رقابت می پردازند.

وی افزود: آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در روز پنجشنبه و هنر عصر پنجشنبه برگزار می شود و آزمون گروه علوم تجربی صبح روز جمعه و زبان های خارجی عصر جمعه همزمان با سراسر کشور در حوزه آزمون سراسری دانشگاه کاشان برگزار می شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان افزود: در گروه آزمایشی ریاضی و فنی 657 داوطلب از کاشان ثبت نام کرده اند  که 220 داوطلب زن و 437 داوطلب نیز مرد هستند.

دکتر الماسی به شرکت یک هزار و صد و یک داوطلب از این شهرستان در گروه آزمایشی علوم انسانی (708 داوطلب زن و 393 داوطلب مرد) اشاره کرد و گفت: آزمون گروه آزمایشی هنر نیز با شرکت 545 نفر 367 داوطلب زن و 178 داوطلب مرد برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی نیز  یک هزار و 925 داوطلب، یک هزار و 221 زن و 704 داوطلب مرد از این شهرستان شرکت دارند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان افزود: آزمون گروه زبان های خارجی نیز با رقابت 697 داوطلب  (457 زن و 240 داوطلب مرد) دراین دانشگاه برگزار می شود.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه سال ۹۶ در ۳۷۲ شهر و بخش کشور برگزار می شود.

داوطلبان از روز ۱۱ تیر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و پرینت کارت خود را دریافت کنند.


( ۲ )

نظر شما :