کمک کارکنان انتظامات دانشگاه کاشان به زندانیان جرائم غیر عمد

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۷ کد : ۶۹۱۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۴۹

جمعی از کارکنان انتظامات دانشگاه کاشان همزمان با سالروز کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در یک اقدام خداپسندانه بخشی از حقوق خود را در مجموع (شش میلیون ریال ) برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دادند.

مسئول انتظامات دانشگاه کاشان گفت: ماه مبارک رمضان ماه مغفرت و بخشش است و بهترین فرصت جهت کمک به نیازمندان و دستگیری از آنها می باشد.

مراد ملکی با بیان اینکه افرادی که به واسطه جرائم غیرعمد در زندان به سر می برند اثرات تخریبی بسیاری بر روی این افراد و خانواده های آنها دارد افزود: کمک نیکوکاران و گذشت شاکیان منجر به پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی برای مددجو و خانواده زندانی و جامعه می شود.

 وی با اشاره به اینکه یاری رساندن به کسانی که بصورت غیرعمد در زندان گرفتار شدند کاری ارزشمند و نیک و مورد تاکید بزرگان دین بوده است اظهار داشت: کارهایی که برای رفع مشکلات و گرفتاری های نیازمندان و افراد مستحق انجام شود قابل ستایش و مایه برکت خواهد بود.

ملکی از کارکنان انتظامات این دانشگاه که در این اقدام خداپسندانه شرکت کردند قدردانی کرد و افزود: تقویت روحیه گذشت و فداکاری جهت بازگرداندن زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده هایشان از مهمترین هدف کارکنان انتظامات در این اقدام بوده است.

مسئول انتظامات دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: کارکنان انتظامات دانشگاه همچنین در کارهای خیر و خداپسندانه دیگری نظیر اهداء خون در چندین نوبت در سال به کمک نیازمندان می شتابند.


( ۷ )

نظر شما :