دانشگاه کاشان رتبه اول کشوری سرانه مقاله ISI به ازای هر پژوهشگر را کسب کرد

۰۷ اسفند ۱۳۸۷ | ۲۰:۴۹ کد : ۶۸۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۶۸

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه کاشان بیشترین سرانة تولید مقاله ISI به ازای هر پژوهشگر در کشور را کسب کرد.

دکتر مجید منعم‌زاده افزود: سهم هر پژوهشگر دانشگاه کاشان از تولید مقاله‌های نمایه‌سازی شده ISI دانشگاه‌ها در سال 1386 به میزان 59/0بوده است که بیشترین آمار را در بین دیگر دانشگاه‌ها داشته است.

وی با اشاره به 149 عضو هیأت علمی این دانشگاه اظهار داشت: در سال 86 تعداد 137 مقاله نمایه‌سازی شده ISI از سوی اعضاء هیأت علمی و پژوهشگران این دانشگاه ارائه شده است.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان خاطرنشان کرد: بر همین اساس، دانشگاه‌های علوم پایه زنجان، صنعتی شیراز، رازی، کرمانشاه، تربیت‌مدرس، مازندران، شهرکرد، اصفهان، صنعتی سهند و یاسوج عنوان‌های دوم تا دهم را دریافت کردند.

دکتر منعم‌زاده با اشاره به اینکه این دانشگاه در سال 85 رتبة دهم مقاله‌های نمایه‌سازی شده ISI به ازای هر پژوهشگر را دریافت کرد افزود: بسترسازی مناسب، ‌توسعه زیرساخت‌های پژوهشی و تلاش و همکاری‌های مضاعف اعضاء هیأت علمی دانشگاه ارتقاء و رشد علمی و پژوهشی طی یکسال گذشته  برای کسب این موفقیت بوده است.

وی در پایان از تمامی اساتید دانشگاه کاشان در ارتقاء شاخص‌های لازم در به دست آوردن این موفقیت علمی پژوهشی دانشگاه قدردانی کرد.

 

 


نظر شما :