حجت الاسلام روحانی: ائمه جماعات فیوضات ماه مبارک رمضان را به نحو مناسبی به دانشجویان فرا دهند

۰۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۸:۲۳ کد : ۶۸۸۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۵۶۹
حجت الاسلام روحانی: ائمه جماعات فیوضات ماه مبارک رمضان را به نحو مناسبی به دانشجویان فرا دهند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: ائمه جماعات این دانشگاه باید فیوضات و معنویات و احکام این ماه مبارک را به نحو احسن برای دانشجویان بازگو کنند.

حجت الاسلام روحانی در جلسه هم اندیشی ائمه جماعات این دانشگاه ماه رمضان را ماه خودسازی و تزکیه نفس خواند و افزود: ماه رمضان شانس و فرصتی برای پاک ساختن انسان ازگناه و کسب تقوی و پرهیزگاری و دعوت مردم به خصوص دانشجویان به سوی معنویت است.

وی خاطر نشان کرد: این ماه ماه مفغرت الهی ، رحمت و مغفرت است که ائمه جماعات رسالت مهمی برای ترویج فرهنگ دینی در این ایام دارند.

رئیس دانشگاه کاشان نیز در این نشست با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نقش ائمه جماعات را هدایت و راهبری دانشجویان بیان کرد و افزود: ائمه جماعات باید از این فرصتی که در اختیا آنها قرار داده شده برای بازسازی و پرورش روح دانشجویان به نحو احسن استفاده کنند.

دکتر عباس زراعت با بیان اینکه دانشجویان انسان های دل پاک و آماده پذیرش نصیحت هستند از ائمه جماعات خواست تا در نحوه تبلیغ و بیانات خود روابط عمومی بالا و قدرت جاذبه داشته باشندو دانشجویان را به مانند فرزند خود بدانند تا بهترمعنویات و ارزش های دینی را درک کنند و تحت تاثیر قرار گیرند.

در این نشست ائمه جماعات دانشگاه نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند


نظر شما :