همکاری دانشگاه کاشان با پژوهشگاه نیرو

۰۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۵۸ کد : ۶۸۸۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۴۱۱
همکاری دانشگاه کاشان با پژوهشگاه نیرو

معاون پژوهشی پژوهشگاه نیرو دکتر گئورگ قره پتیان با رئیس، معاونین آموزشی و پژوهشی دانشگاه کاشان و رئیس پژوهشکده انرژی و مسئول مرکز شبکه هوشمند این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

مسئول مرکز تحقیقات و توسعه فناوری شبکه هوشمند دانشگاه کاشان گفت: در این دیدار بر ادامه همکاری های علمی بیشتر بین دانشگاه کاشان و پژوهشگاه نیرو بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید دانشگاه در قالب طرح بهتام (برنامه هدایتی، حمایتی، تحقیقات اساتید دانشگاه و مؤسسات) دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری را جهت دریافت حمایت به پژوهشگاه نیرو معرفی نماید.

دکترمریم السادات اخوان حجازی اظهار داشت: بر اساس این همکاری پژوهشگاه نیرو در جهت حمایت از طرح های تحقیقاتی از محققان پسا دکتری و همچنین اساتید خارجی دانشگاه کاشان در چارچوب مقررات پژوهشگاه حمایت می نماید.

وی افزود: در این دیدار همچنین مقرر شد از سال آینده دانشگاه کاشان و پژوهشگاه نیرو در رشته های مرتبط دوره های ارشد و دکترا را به صورت مشترک برگزار نماید که دانشجو در سال اول دروس خود را در دانشگاه گذرانده و برای پروژه به پژوهشگاه نیرو معرفی شود.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه کاشان اعلام آمادگی می نماید در صورت تمایل پژوهشگاه نیرو زمین و تاسیسات خود را جهت تاسیس آزمایشگاه مرجع سلول های خورشیدی تحت نظارت و مالکیت پژوهشگاه نیرو در چارچوب مقررات در اختیار بگذارد.

دکتر اخوان حجازی افزود: در این دیدار همچنین پژوهشگاه نیرو اعلام آمادگی نمود که در ضمن حمایت معنوی در جهت اخذ حمایت مالی برای طرح پایلوت شبکه هوشمند دانشگاه کاشان اقدام نماید.

 


نظر شما :