برگزاری اولین دوره کمپ ورزشی در دانشگاه کاشان

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۲ کد : ۶۸۵۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۱۱
برگزاری اولین دوره کمپ ورزشی در دانشگاه کاشان

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان گفت: اولین دوره کمپ ورزشی دانشجویان این دانشگاه در منطقه آب گریوه برگزار شد.

محمد رمضانی علوی هدف از برگزاری کمپ ورزشی را کسب تجربه در زمینه های مختلف اجتماعی و ارتقا مهارت های اجتماعی، کشف استعدادها، رفع کسالت ها، افسردگی ها و بیماری های روحی دانست و افزود: برنامه کمپ ورزشی برای اولین بار در بین دانشگاه ها و موسسات آموزشی منطقه 6 کشور در دانشگاه کاشان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای برنامه کمپ ورزشی، با توجه به جاذبه های گردشگری منطقه کاشان، 4 فاز دانشگاه کاشان، منطقه کاشان، منطقه 6 دانشگاه ها و موسسات آموزشی و فاز کشوری پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه پرداختن به بعد آموزشی و مهارتی از اهداف بنیادین طرح می باشد خاطرنشان کرد: تقویت حس مسئولیت پذیری، نظم و انضباط، پرورش حس تعاون، همکاری، ایثار، تربیت چگونگی رفتار در برابر سختی ها و مشکلات و آموزش تعالیم مهارت های اردویی و زندگی از اهداف تعیین شده بعد مهارتی اجرای برنامه می باشد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان اظهار داشت: در همین راستا اولین برنامه کمپ ورزشی به صورت پایلوت در آب گریوه با حضور دانشجویان پردیس خواهران برگزار گردید که در آن برنامه هایی شامل صعود دانشجویان به آب گریوه تا رسیدن به کمپ، آموزش چادرزنی و جهت یابی، آموزش تهیه آتش اجرا شد.


نظر شما :