سردار فضلی: مقاومت اسلامی با الگوی تکلیف مداری شکل گرفت

۰۵ اسفند ۱۳۸۷ | ۲۰:۵۴ کد : ۶۸۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۶۸

 

 

فرمانده سپاه سیدالشهداء و از چهره‌های ماندگار دوران دفاع مقدس و از چهره‌های ماندگار دوران دفاع مقدس گفت: مقاومت و پیروزی اسلامی با الگوی تکلیف مداری و پیروی از حضرت امام(ه) شکل گرفت.

سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» در نخستین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان افزود: اگر امروز شاهد مقاومت اسلامی ایران، ‌مقاومت جنگ 22 روزه غزه و جنگ 33 روزه لبنان هستیم، فرهنگ علوی و عاشورایی رمز این پیروزی‌ها بر علیه دشمن است.

به گفته وی، انقلاب امت، محصول مجاهدت چند دهة حضرت امام (ره)، مراجع، علما و بزرگان است که ادای تکلیف کردند و با ایثار در مقابل دشمنان ایستادند.

 

 

 

سردار فضلی، دفاع مقدس را سخت‌ترین حادثه تاریخی در مواجهه با جنگ دانست و افزود: سهم رزمندگان در دفاع مقدس ما بی‌بدیل است و در هیچ مقطع تاریخی وجود نداشته و یافت نمی‌شود.

به گفته وی، اقدام داوطلبانه جوانان ما در صحنه‌های جنگ و از جان گذشتن جوانان برای دفاع از اسلام و حفظ ارزش‌های اسلامی، بیعت با حضرت امام و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بود و تداوم و حفظ این راه بر همگان واجب است.

وی اظهار داشت: اقدام فرهنگی جوانان ما در بازدید از مناطق جنگی در قالب کاروان راهیان نور تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و اطاعت از حضرت امام (ره) است.

سردار فضلی، از اعزام 400 هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنوب خبر داد و گفت: این اقدام از سوی قرارگاه بزرگ فرهنگی محرم با همکاری استانداری، فرمانداران و نمایندگان مجلس و مسئولان ادارات برگزار می‌شود.

 

 

 

سردار فضلی افزود: ثبت‌نام این کار فرهنگی از سوی مسئولین کشوری انجام می‌شود و هزینة تغذیه و ترابری وسایل نقلیه از طرف بسیج و سپاه تأمین می‌شود.

به گفته وی، در این راستا امسال 35هزار زائر و مشتاق عازم کربلای ایران مناطق عملیات جنگی جنوب مناطق عملیات جنگی جنوب شده‌اند و تعدادی هم در بین‌المسیر آماده اعزام به این مناطق هستند.

چهرة ماندگار دفاع مقدس سردار فضلی در این آیین به ذکر خاطراتی از دوران جنگ و عملیات کربلای 5 پرداخت.

 


نظر شما :