گزارش جلسه هم اندیشی اساتید دانشکده علوم ریاضی- اردیبهشت ۹۶- قمصر

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۷ کد : ۶۸۳۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۹۸
گزارش جلسه هم اندیشی اساتید دانشکده علوم ریاضی- اردیبهشت ۹۶- قمصر

بنا بر برنامه ریزی شورای فرهنگی دانشکده علوم ریاضی مبنی بر تشکیل جلسه هم اندیشی اساتید، یک نشست صمیمانه و دوستانه با حضور اعضای محترم هیات علمی دانشکده در مکان قمصر برگزار شد.

دبیر شورای فرهنگی دانشکده علوم ریاضی هدف از برگزاری این جلسه را، اجتماع صمیمانه همه همکاران محترم در یک فضای بانشاط، صمیمانه و فارغ از هرگونه محدودیتهای سازمانی، و البته همراه با یک سازماندهی و انسجام موضوعی و محتوایی جهت استفاده بهینه از حضور استادان مجرب دانشکده و تبادل افکار و نظرات همه همکاران در دو موضوع نقش ریاضی دانان اسلامی و به ویژه ریاضی دانان ایرانی در پیشرفت ریاضیات و روش های  آموزش مطلوب ریاضیات بیان کرد.

دکتر سیدسیف اله موسی زاده افزود: در ابتدای این جلسه موضوع "روش های آموزش مطلوب ریاضیات " به بحث گذاشته شد و جلسه با محوریت سخنرانی آقای دکتر جهانی پور و مشارکت اساتید و با حضور آقای دکتر احمد مدنی مدیر نظارت، سنجش و کیفیت آموزش ادامه یافت و نکاتی بسیار مهم، مفید و کاربردی در این زمینه ارائه شد.

سپس با اهداء هدیه ای از سوی دفتر نظارت، سنجش و کیفیت آموزش از آقای دکتر جهانی پور تقدیر بعمل آمد.

وی اظهار داشت: قسمت دوم برنامه نیز آقای پروفسور اشرفی مطالب خود را در دوبخش، اولی درباره نقش ریاضی دانان اسلامی در پیشرفت ریاضیات و دوم درباره وظیفه و مسئولیت محققین ایرانی در عصر کنونی برای نقش آفرینی در دنیای ریاضیات نوین ارائه نموده و سپس به سوالات همکاران پاسخ دادند.

دبیر شورای فرهنگی دانشکده علوم ریاضی با قدردانی از معاون فرهنگی دانشگاه و مدیرارتباطات فرهنگی جهت همکاری لازم برای هرچه بهتر برگزاری این جلسه و تقبل هزینه های آن توسط آن معاونت اظهار امیدواری کرد: در آینده نیز با برگزاری چنین برنامه هایی در ایجاد فضاهایی بسیار بانشاط و صمیمانه بین همکاران و اساتید محترم که در بازدهی هرچه بیشتر فعالیتهای فرهنگی، آموزشی و پژوهشی دانشکده نقش بسزایی دارد، بیش از پیش موثر باشیم.

این برنامه با صرف شام همراه بود.


نظر شما :