نشست هم اندیشی اساتید دانشکده های علوم انسانی و زبان و ادبیات دانشگاه کاشان برگزار شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۰:۲۹ کد : ۶۸۲۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۰۶۹
نشست هم اندیشی اساتید دانشکده های علوم انسانی و زبان و ادبیات دانشگاه کاشان برگزار شد

جلسه هم اندیشی استادان دانشکده های علوم انسانی و ادبیات و زبان های خارجی دانشگاه کاشان در روز دوشنبه ۱۳۹۶/۲/۱۷ با حضور تنی چند از مسوولان دانشگاه و اعضای شورای صنفی و دهها استاد این دو دانشکده در سالن اجتماعات باغ پرندگان قمصر برگزارشد.

در این جلسه که با شب میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته بزرگداشت مقام معلم مقارن شده بود،نخست دکتر سعید قماشی از استادان و سخنوران دانشگاه دربارهء نقش اخلاق استادی در توسعه آموزشی و علمی دانشگاه سخنرانی کرد. وی استادان را به ایجاد روحیه پرشسگری در دانشجویان ، تقویت روحیه مشارکت و تعاون آنها در مباحث علمی، کم کردن فاصله های استادی و دانشجویی و پرهیز از ادعاهای بی اساس علمی توصیه کرد.

سپس دکتر عباس زراعت ، ریاست محترم دانشگاه، نخست گزارش مختصری از پیشرفت های علمی و پژوهشی دانشگاه ارایه کرد و ارتقاء دانشگاه را از رتبه ۲۵به ده کشوری ستود و آن را دستاورد مهمی برای دانشگاه دانست.

وی در پایان استادان علوم انسانی و ادبیات را به انجام پروژه ها و طرح های کار گشا و درآمد زا بویژه همکاری با مرکز بازی های رایانه ای و تولید محتوای برنامه های خوب انیمیشنی توصیه کردند.

خواندن اشعاری زیبا در مدح و منقبت حضرت علی اکبر(ع) ، برگزاری نماز جماعت و صرف شام در فضایی صمیمانه و دل انگیز از برنامه های دیگر  این هم اندیشی بود.


( ۱ )

نظر شما :