نزدیک به سه میلیارد ریال تسهیلات صندوق فاطمه الزهرا (س) به دانشجویان دانشگاه کاشان پرداخت شد

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۲۶ کد : ۶۸۱۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۵۳

مدیر عامل صندوق قرض‌الحسنه فاطمه الزهرا (س) دانشگاه کاشان گفت: مبلغ 2میلیارد و 946میلیون و 586 هزار ریال تسهیلات در سال 95 به تعداد 1040 نفر از دانشجویان این دانشگاه پرداخت شده است.

محمد موتمن اظهار داشت: این وام‌ها در قالب وام‌های قرض‌الحسنه، ازدواج، شاهد، شرافتی، تغذیه، خوابگاه، شهریه و موارد خاص علمی اختصاص داده شده است.

مدیر عامل صندوق فاطمه الزهرا(س) خاطر نشان کرد : صندوق قرض‌الحسنه دانشگاه، 2 میلیارد و 185 میلیون و 601 هزار  و 490ریال وام قرض‌الحسنه و 75 میلیون ریال وام ازدواج  به دانشجویان حائز شرایط داده شده است. وی  افزود  222 میلیون و 500 هزار ریال وام شاهد به دانشجویان شاهد و ایثارگر و 155 میلیون و 205 هزار ریال وام شرافتی به دانشجویان واجد شرایط تعلق گرفته است.

محمد موتمن به پرداخت 12میلیون و 500 هزار ریال وام تغذیه و 107میلیون و 500هزار ریال وام خوابگاه به دانشجویان غیر بومی و همچنین مبلغ 150 میلیون و 480هزار ریال وام شهریه به دانشجویان شبانه طی این مدت اشاره کرد.

مدیر عامل صندوق فاطمه الزهرا (س) دانشگاه کاشان پرداخت 37 میلیون و 800هزار ریال وام ویژه دانشجویان با شرایط خاص علمی را از دیگر تسهیلات ارائه شده در سال 95 اشاره کرد.

 در پایان وی ضمن تشکر از مشارکت خداپسندانه جمعی از خیرین و همکاران محترم دانشگاهی در تقویت بنیه مالی صندوق، از دیگر خیرین نیز جهت همراهی با این صندوق دعوت نمود و ابراز امیدواری کرد که با افزایش حضور خیرین این صندوق بتواند گامی بلندتر در ارتقاء نظام تسهیلات دهی به دانشجویان بر دارد.

همچنین مؤتمن با اشاره به همراهی خوب صندوق رفاه دانشجویان کشور طی دوسال گذشته، از جناب آقای دکتر صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان و مهندس یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان تشکر نمود و اظهار داشت: بی‌تردید حضور و مشارکت فعال خیرین در این امر پشتوانه محکمی برای صندوق خواهد بود تا حمایتهای بیشتری از صندوق رفاه دانشجویان نیز جذب نماید.


( ۱ )

نظر شما :