نمایشگاه‌های یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان گشایش یافت

۰۴ اسفند ۱۳۸۷ | ۲۱:۴۹ کد : ۶۸۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۵۴

نمایشگاه‌های نخستین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان روز یکشنبه 24 اسفندماه با حضور رئیس و معاونین دانشگاه در این دانشگاه گشایش یافت.

دبیر برگزاری نخستین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان گفت: در نمایشگاه کتاب و پایداری 800 عنوان کتاب تخصصی جنگ و دفاع مقدس در یک هزار و 700 جلد از آثار انتشارات بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، انتشارات سورة مهر و انتشارات روایت فتح ارائه شده است.

جواد نخی افزود: هشت ماکت جغرافیایی عملیات دفاع مقدس، 60 پوستر و عکس‌های دفاع مقدس، لوح‌های فشرده مستندات جنگ از دیگر آثار ارائه شده در این نمایشگاه است.

به گفته وی، ارائه فیلم جنگ و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از طریق ویدئو پروژکتور بر روی صفحه مخصوص تخته سه لایه، شیشه آب و نایلون‌کاری، از دانشجویان دانشگاه کاشان و طراحی و نقاشی پایه‌های کتاب از دیگر آثار این نمایشگاه است.

وی اظهار داشت: در نمایشگاه دیگر هم، در چهار غرفة شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان، تهاجم فرهنگی، جبهه و معراج شهدا بیش از 70 عکس و پوستر ارائه شده است.

وی، ارائه عکس‌های سرداران شهید دفاع مقدس، لوح‌های فشرده، ایستگاه صلواتی، ویدئو پروژکتور را از دیگر اثار این نمایشگاه ذکر کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها در راستای برگزاری نخستین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان و تشییع پیکر سه شهید گمنام، تجلیل و تکریم از یاد و خاطره شهدا و ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان برگزار شده است.

به گفته وی، این نمایشگاه‌ها که با همکاری دانشجویان گروه علمی فرهنگی طه، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان و دانشجویان شاهد و ایثارگر و دیگر دانشجویان دانشگاه کاشان ارائه شده است تا 20 اسفندماه برای بازدید علاقمندان دایر است.

 

 


نظر شما :