مراسم بزرگداشت روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه دانشگاه کاشان برگزار شد

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۱:۵۱ کد : ۶۸۰۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۲۲
مراسم بزرگداشت روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه دانشگاه کاشان برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه دانشگاه کاشان با حضور رئیس معاونان و جمعی از کارگران این دانشگاه  برگزار شد

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم با تبریک روز کارگر موفقیت های این دانشگاه را مرهون تلاش و زحمات مجموعه کارکنان زحمت کش دانشگاه دانست و گفت: اسلام برای مقام کار و کارگر ارزش و اعتبار بالایی قائل است و دانشگاه نیز کارگران را از اعضای خانواده این دانشگاه می داند و بسیار برای این قشر زحمت کش ارزش قایل است.

وی با اشاره به اینکه هر کس هر کاری بکند نتیجه اش را می بیند اظهار داشت: لازمه موفقیت در تمامی مراحل زندگی کار و تلاش است.

رئیس دانشگاه کاشان به مشکلات قشر کارگر اشاره کرد و افزود: دانشگاه نیز برطبق مقررات و قانون کار مسایل مربوط به کارگران این دانشگاه را دنبال می کند و سعی می کند تا آنجا که بتواند مشکلاتشان را مورد توجه قرار دهد و رسیدگی کند.

دکتر زراعت در بخش دیگر ازسخنانش حضور مجموعه کارکنان این دانشگاه ازجمله کارگران  در انتخابات پیش رو را ضروری دانست و افزود: کارگران با استادان و افراد فرهیخته و صاحب نظر برای انتخاب فرد اصلح و شایسته مشورت کنند و فریب شعارهای کاندیداها را نخورند تا بتوانند انتخاب آگاهانه را داشته باشند.  

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز در این مراسم کارگران را محبوبترین قشر جامعه دانست و گفت: از آنجا که حضرت پیامبر(ص) و ائمه معصومین ما نیز کارگر بودند اهمیت و ارزش کارگران بسیار والاست و باید مقام آنها را ارج نهاد.

حجت الاسلام روحانی از کارگران خواست تا کار را برای رضای خدا انجام دهند و در انجام امور کوتاهی نکنند.

وی مراقبه را از دیگر نکات لازم کارگران بیان کرد و افزود: در انجام کار مراقب رفتار خودمان باشیم و بر خلاف قرارداد و پیمانی که با خدا بستیم عمل نکنیم.

وی خاطر نشان کرد: کارگران همچنین در اعمال خود باید محاسبه داشته باشند و از خود حساب بکشند چرا که دیر یا زود باید در مقابل خداوند باریتعالی حساب پس دهند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری اخلاص در کار را لازم دانست و افزود: کاری را که پذیرفته ایم باید با اخلاص و به درستی انجام دهیم و در کارکوتاهی نباید کرد و برای کاری که انجام می دهیم باید ارزش قائل شد.

این مراسم که همراه با برنامه های متنوع بود از کارگران نمونه این دانشگاه تجلیل شد.

 

 


نظر شما :