مرحله سوم آزمون حفظ خطابه غدیر برگزار شد

۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۷ کد : ۶۷۲۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۹۱
مرحله سوم آزمون حفظ خطابه غدیر برگزار شد

نهاد رهبری دانشگاه کاشان موفق شد برای هفتمین سال پیاپی  مسابقه حفظ خطابه غدیر را برگزار کند و چندین حافظ از این کتاب را برای حفظ این میراث بزرگ پرورش دهد.

در این مرحله از مسابقات، 100 نفر از دانشجویان دانشگاه شرکت کرده اند، طی برنامه ریزی انجام شده محتوای کتاب سروش آفتاب که شامل متن عربی خطابه غدیر و ترجمه آن است به همراه کتاب اعتقادات که تفسیری بر متن خطابه است در اختیار دانشجویان قرار گرفت.

 مرحله اول این آزمون که شامل 60 صفحه از کتاب سروش آفتاب است در 25 بهمن ماه سال گذشته برگزار شد و تعداد 60 نفر از دانشجویان دانشگاه در آن شرکت کردند.

با توجه به برنامه ریزی انجام شده مراحل دوم و سوم بعد از ایام تعطیلات عید برگزار شد تا دانشجویان از فرصت عید برای مرور و حفظ بهتر خطابه بهره مند شوند.

آزمون مرحله سوم این مسابقه روز  یکشنبه 20 فروردین ماه برگزار شد. در این دوره به ترتیب آقای سید سبحان حسینی، خانم ها فاطمه سادات حسینی و فاطمه قربانی موفق به کسب امتیاز برتر شدند. در مرحله پایانی به برگزیدگان و حافظان خطابه، کمک هزینه سفر به کربلای معلا اهداء خواهد شد.

لازم به ذکر است آزمون پایانی و جامع حفظ خطابه غدیر 10 اردیبهشت ماه سال جاری و به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه برگزار خواهد شد.


( ۲ )

نظر شما :