استاندار اصفهان در دانشگاه کاشان: دانشگاه‌ها منشأ تحولات جامعه هستند

۰۴ اسفند ۱۳۸۷ | ۱۴:۳۸ کد : ۶۶۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۲۰

 

 

استاندار اصفهان گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی، دانشگاه‌ها در خدمت انقلاب و در جهت رشد و بالندگی نظام جمهوری گام بر می‌دارند و منشأ تحولات جامعه‌اند.

«سیدمرتضی بختیاری» در مسجد دانشگاه کاشان، پیشرفت‌های علمی متخصصان و جوانان کشورمان را مرهون خدمات سخت‌کوشانه همة اساتید، اعضای هیأت علمی به خصوص مسئولان دانشگاه دانست و افزود: اگر از پتانسیل‌‌های موجود در دانشگاه‌ها به خوبی استفاده شود در آینده شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها و فناوری‌های جدید جوانان خواهیم بود.

وی به تهدیدها و تحریم‌های دشمنان بر علیه ایران اشاره کرد و گفت: این تحریم‌ها موجب تلاش بیشتر جوانان و دانشمندان ایرانی برای دستیابی به فناری‌های نوین و عدم وابستگی ایران به دیگر کشورها می‌شود.

به گفته وی، دستیابی به چرخه سوخت هسته‌ای، سلول‌های بنیادی و پرتاب ماهواره امید از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار اصفهان از دانشگاه کاشان در کسب موفقیت‌های علمی و پژوهشی و اختراعات جدید در راستای رشد و شکوفایی کشور قدردانی کرد و اظهار داشت: مسئولان و اساتید دانشگاه‌ها با سعی و تلاش بیشتر و تولیدات و فناوری‌های جدیدتر خواهند توانست موجب سربلندی ایران برای همیشه در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی باشند.

رئیس دانشگاه کاشان نیز در این نشست گفت: خوشبختانه با توصیه‌های مقام معظم رهبری بر بسط و گسترش جنبش نرم‌افزاری و جهاد علمی، پیشرفت‌های علمی و تحقیقاتی زیادی بعد از انقلاب در کشورمان به وقوع پیوسته است.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد به فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشجویان این دانشگاه اشاره کرد و افزود: کسب رتبه اول برترین‌های نانو، معرفی برترین دانشمند ایران و پژوهشگر برتر کشوری از این دانشگاه در سال جاری از افتخارات و نشان از شاخص‌های رشد و تعالی این دانشگاه است.

در دانشگاه کاشان بیش از هفت هزار و 500 دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

 

 


نظر شما :