ثبت نام اردوی راهیان نور دانشگاه کاشان شروع شد

۱۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۲۷ کد : ۶۶۵۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۴۴
ثبت نام اردوی راهیان نور  دانشگاه کاشان شروع شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: اردوی راهیان نور امسال با نام “سجده گاهی به وسعت آسمان” و با شعار “ما تا آخر ایستاده ایم” برای عموم دانشجویان، اساتید و  کارکنان دانشگاه کاشان برگزار می شود.

سعید منصور بیگی با بیان اینکه این اردو از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۲ اسفندماه و به مدت ۵ روز برگزار می شود افزود: در این اردو وسیله نقلیه اتوبوس بوده وهزینه ی ثبت نام در اردو برای دانشجویان راهیان اولی ۴۰ هزار تومان و برای سایر دانشجویان ۵۰ هزار تومان می باشد.

وی مهلت ثبت نام اردوی راهیان نور امسال این دانشگاه را تا شانزدهم اسفندماه جاری بیان کرد و اظهار داشت: هزینه دریافتی از اساتید و کارکنان دانشگاه در ثبت نام اینترنی به صورت علی الحساب بوده و مابقی هرینه در طول اردو از ایشان دریافت خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان ظرفیت این اردو را حدود 250 نفر عنوان کرد و افزود:  با توجه به ظرفیت محدود اردو، افراد ثبت نامی به صورت دانشجویان راهیان اولی ، سایر دانشجویانی که زودتر ثبت نام کرده باشند ، اساتید و کارکنان دانشگاه اولویت بندی می شوند.

منصوربیگی مناطق عملیاتی فتح المبین، فکه، کانال کمیل، دهلاویه، هویزه، طلائیه، اروندکنار، شلمچه و… را از موارد بازدید این اردو بیان کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در اردوی راهیان نور با مراجعه به سایت بسیج دانشجویی و دفاتر بسیج واقع در دانشکده اسلامی (برادران) و در دانشکده علوم پایه (خواهران) می توانند ثبت نام کنند.

اعزام اردوی راهیان نور روز چهارشنبه 18 اسفند راس ساعت 8  صبح از مسجد دانشگاه انجام می شود.


( ۶ )

نظر شما :

abbas kamali ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۳
آقای سعید بیگی عزیز با سلام و خسته نباشی امید وارم همیشه موفق بوده و به یاد ما جا افتاده ها هم باشید هر کجا که رفتید یاد ما هم باشید التماس دعای فراوان خادم شهدا کمالی