دیدار استادان و مسوولان دانشگاه کاشان با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله سبحانی

۱۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۷ کد : ۶۶۴۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۶۷
دیدار استادان و مسوولان دانشگاه کاشان با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله سبحانی

جمعی از استادان و مسوولان دانشگاه کاشان روز دوشنبه با حضرت آیت الله العظمی سبحانی مرجع عالیقدر و استاد و پژوهشگر برجسته حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمانه که به همت مرکز هم اندیشی اساتید و مدیریت ارتباطات فرهنگی برگزار شده بود، آیت الله سبحانی ضمن سپاس از حضور استادان دانشگاه بر اهمیت علم و ایمان به عنوان دو نیاز جامعه اسلامی تاکید کرد.

وی علم بدون ایمان را مانند ماشین بدون ترمز دانست و از استادان خواست در کنار علم به آموزش ایمان و اخلاق دانشجویان نیز توجه داشته باشند و با دقت و ظرافت تعالیم اخلاقی را آموزش دهند.

آیت الله سبحانی در بخش دیگری از سخنان خویش ضمن توصیه به رعایت اخلاق پژوهش از استادان خواست سعی کنید در پژوهش های خویش گره ای از مشکلات جامعه خویش بگشایید.

قبل از شروع دیدار نخست دبیر همایش مختصری در باره مقام علمی و تحقیقی آیت الله سبحانی سخن گفت و سپس حجه الا سلام روحانی (مسوول نهاد نمایندگی دانشگاه) و دکتر موحدی استاد گروه معارف نیز در بیاناتی کوتاه از خاطرات و ارزش آثار علمی این استاد فرهیخته سخن گفتند.

در پایان استادان حاضر نماز مغرب و عشا را به امامت ایشان اقامه کردند. زیارت حضرت معصومه (س) و علمای مدفون در شبستان بالاسر از برنامه های دیگر این سفر کوتاه به شهر قم بود.


نظر شما :