امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه کاشان و پژوهشکده صنایع رنگ ایران

۲۰ بهمن ۱۳۸۷ | ۱۲:۰۲ کد : ۶۶۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۷۴

مدیر گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه کاشان گفت: به منظور همفکری و همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری، تفاهم‌نامه همکاری میان رؤسای این دانشگاه با پژوهشکده صنایع رنگ ایران در تاریخ 15/11/87 امضاء شد.

دکتر جواد صفایی قمی افزود: استفاده مطلوب از توانایی‌های پژوهشکده و دانشگاه در جهت اجرای پروژه‌های پژوهشی ـ کاربردی مورد نیاز، برگزاری نشست‌های علمی مشترک و تبادل افکار، اطلاعات و تبادل اسناد و مدارک علمی و استفاده از تجهیزات پژوهشی مشترک از موضوع‌های این تفاهم‌نامه است.

به گفته وی، با امضای این تفاهم‌نامه،‌ عناوین پژوهشی پیشنهادی و توافق شده طرفین در اولویت قرارمی‌گیرد و پروژه‌های پژوهشی به صورت مشترک اجرا می‌شود.

دکتر صفایی، دعوت از متخصصین برای حضور در سمینارهای علمی، دوره‌های آموزشی و فناوری، ‌انتشار مقالات علمی حاصل از نتایج پروژه‌های پژوهشی مصوب با نام مشترک دانشگاه و پژوهشکده و فراهم نمودن امکان بازدیدهای علمی محققین و متخصصین را از دیگر موارد همکاری‌های مشترک میان دانشگاه کاشان و پژوهشکده صنایع رنگ ذکر کرد.

به گفته وی، با امضاء این تفاهم‌نامه همکاری اعضای هیأت علمی و متخصصین و ارائه خدمات علمی، آزمایشگاهی و تجهیزات تحقیقاتی مورد نیاز برای پروژه‌های پژوهشی اجرا می‌شود.

این تفاهم‌نامه که در هفت ماده و 21 بند در دو نسخه امضاء شده به مدت پنج سال اعتبار دارد و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است.

شایان ذکر است پژوهشکده صنایع رنگ در سال 1377 در ساختمان معاونت پژوهشی وزارت فرهنگ و آموزش عالی وقت فعالیت‌های خود را آغاز نمود. این پژوهشکده در حال حاضر دارای دو معاونت پژوهشی و فناوری و اداری و مالی با دارا بودن 9 گروه پژوهشی، دفتر ارتباط با صنعت و مرکز رشد می‌باشد.

 


نظر شما :