بهره‌برداری از دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان در دهة فجر امسال

۰۱ بهمن ۱۳۸۷ | ۲۰:۰۰ کد : ۶۴۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۰۹

رئیس دانشگاه کاشان از بهره‌برداری دانشکده علوم انسانی این دانشگاه همزمان با سی‌امین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دهة فجر امسال خبر داد.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد روز دوشنبه 30/10/87 در جمع خبرنگاران گفت: برای ساخت این دانشکده با مساحت شش‌هزار مترمربع در دو طبقه 35 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی ابراز امیدواری کرد تا با گشایش این دانشکده رشته‌های جدید حسابداری و مدیریت مالی در سال آینده به رشته‌های دانشکده علوم انسانی دانشگاه اضافه شود.

وی همچنین به پیشرفت 70 درصدی دانشکده فنی ومهندسی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این دانشکده هم با مساحت پنج‌هزار و 700مترمربع و اعتبار 32میلیارد ریال تا پایان سال جاری یا حداکثر اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه کاشان از اجرای پنج پروژه عمرانی از محل مصوبات سفراول ریاست جمهوری برای سال آینده در این دانشگاه خبر داد و گفت: مطالعات و طراحی ساخت کتابخانه مرکزی در این دانشگاه شروع شده که برای اجرای این طرح با زیربنای چهارهزار و 500متمربع، 30 میلیارد پیش‌بینی شده است.

دکتر ساداتی‌نژاد به تأسیس پژوهشکده فناوری نانو از دیگر طرح‌های سال آینده و از مصوبات سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: مطالعة این طرح با زیربنای چهارهزار مترمربع و اعتبار 30میلیارد ریال شروع شده و مناقصه آن تا پایان سال انجام می‌شود.

وی، احداث سالن ورزشی چندمنظوره با مساحت دوهزار و 500مترمربع با هزینه 32میلیارد ریال و خوابگاه مجردین با اعتبار 15 میلیارد ریال و مساحت سه‌هزار و 200مترمربع را از دیگر پروژه‌های مهم سال آینده ذکر کرد و گفت: این خوابگاه که در سه طبقه ساخته خواهد شد. ظرفیت اسکان 250 دانشجو را خواهد داشت. به گفته وی، سالن اجتماعات فیض کاشانی از دیگر طرح‌ها مصوبات سفر رئیس جمهور بود که این طرح همزمان با کنگره علمی و پژوهشی بزرگداشت فیض کاشانی در تاریخ هفدهم آبان‌ماه سال جاری به بهره‌برداری رسید.

دکتر ساداتی‌نژاد به تکمیل 12 واحد مسکونی سازمانی برای اعضاء هیأت علمی و استادان این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این طرح نیز از محل اعتبارات سفر اول رئیس جمهور تا پایان سال انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه کاشان همچنین به ارتقاء دانشکده‌های دانشگاه کاشان به پنج دانشکده خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل مثبت دانشگاه در رشته شیمی به عنوان قدیمی رشته این دانشگاه، دانشکده شیمی به دانشکده‌های این دانشگاه افزوده می‌شود.

 

 


نظر شما :