دو استاد دانشگاه کاشان پژوهشگر برتر کشور معرفی شدند

۰۱ دی ۱۳۸۷ | ۱۸:۵۸ کد : ۶۴۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۱۶

 

رئیس دانشگاه کاشان گفت: دو استاد این دانشگاه در نهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور عنوان پژوهشگر و دانشمند برتر ایران را کسب کردند.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد افزود: در این جشنواره دکتر «مسعود صلواتی‌نیاسر» در بخش ویژه به عنوان دانشمند برتر بر اساس نمایه‌های بین‌المللی و دکتر «محسن نیازی» در گروه علوم انسانی به عنوان پژوهشگر برتر معرفی و الواح تقدیر از ریاست محترم جمهوری، دکتر محمود احمدی‌نژاد دریافت کردند.

به گفته وی، این جشنواره در چهاربخش پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پژوهشگران برتر سایر وزارتخانه‌ها، مراکز و سازمان‌های دولتی وغیر دولتی و بخش مدیران پژوهشی کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مراکز دولتی و غیر دولتی در پنج گروه علمی برگزار شد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: 189 پژوهشگر برتر این جشنواره معرفی شدند که 16 نفر آنها در سه سطح پژوهشی برجسته، ممتاز و شاخص بودند و یکی از آنها دکتر صلواتی دانشیار گروه شیمی دانشگاه کاشان بود.

شایان ذکر است دکتر مسعود صلواتی‌نیاسر متولد سال 1347 دانشیار شیمی معدنی و عضو هیأت علمی دانشگاه کاشان دارای 160 مقاله ISI، 50 مقاله در زمینه نانوتکنولوژی، 120 مقاله در کنفرانس‌ها، دو کتاب تألیفی و دو طرح تحقیقاتی می‌باشد.

ایشان جوان‌ترین داشمند بین‌المللی دو رشته‌ای (شیمی و مهندسی شیمی) کشور است.

 

دکتر محسن نیازی هم متولد سال 1344 کاشان دکترای جامعه‌شناسی و عضو هیأت علمی دانشگاه کاشان می‌باشد.

چاپ 26 مقاله در مجلات معتبر داخلی، ارائه مقاله در 18 همایش ملی، تألیف 17 کتاب، ترجمه 8 کتاب و انجام 25 طرح پژوهشی از جمله فعالیت‌های پژوهشی ایشان است.

 

 


نظر شما :