طرح مدیریت دانشجویی دانشگاه کاشان «شبی مهمان گل‌ها» طرح برتر دانشگاه‌های کشور شد

۱۴ بهمن ۱۳۸۷ | ۱۸:۳۱ کد : ۶۴۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۷۳

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: در گردهمایی مدیران دانشجویی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور که در ماه جاری در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد طرح مدیریت دانشجویی این دانشگاه با عنوان «شبی مهمان گل‌ها» بین طرح‌های رسیده یکی از سه طرح برتر دانشگاه‌ها معرفی شد.

«حسین گلشن» با بیان این مطلب افزود: این طرح به منظور آشنایی خانواده دانشجویان با محیط زندگی فرزند خود و برقراری ارتباط خانواده دانشجو با دانشگاه و همچنین ایجاد زمینه تعامل والدین با دانشگاه اجرا می‌شود.

به گفته وی، در این طرح با اطلاع‌رسانی قبلی، دانشجویان علاقمند به دعوت از خانواده خود اقدام به ثبت نام نموده و خانواده‌ها یک شب را مهمان فرزند خود در خوابگاه می‌باشند.

وی، حضور خانواده‌ها با فرزندان خود در نماز جماعت، محیط خوابگاه، ضیافت شام به همراه مسئولین دانشگاه، ارتباط نزدیک با رئیس، معاونین و مدیران دانشگاه، دیدار طبیعت را از جمله برنامه‌های این مراسم ذکر کرد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: با اجرای این طرح خواسته دانشجویان در دعوت از خانواده‌شان برای بازدید از شهر و دانشگاه محل تحصیل فراهم و با محیط زندگی و امکانات دانشگاه فرزند خود آشنا می‌شوند.

گلشن با اشاره به اینکه این طرح به مدت دو روز در هفته خوابگاه‌ها در ماه اردیبهشت انجام می‌شود افزود: در راستای این طرح، خانواده‌ها با مسئولین دانشگاه از نزدیک آشنا شده و تعامل بین خانواده و دانشگاه صورت می‌گیرد و دانشجو و خانواده نسبت به دانشگاه و مسئولین احساس خودمانی و تعامل پیدا می‌کند.

همچنین قابل ذکر است بیش از دو هزار دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه کاشان اسکان دارند.

 

 


( ۱ )

نظر شما :