شروع عملیات مجموعه خوابگاهی دانشگاه کاشان توسط خیّر ارجمند خداشکر کاظمی

۲۱ آبان ۱۳۸۷ | ۰۰:۵۱ کد : ۵۹۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۲۱

 

 

 

 

 همزمان با سالروز میلاد امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) کلنگ مجموعه خوابگاهی دانشگاه کاشان، توسط خیّر ارجمند خداشکر کاظمی با حضور نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و معاون استاندار و فرماندار کاشان به زمین زده شد.

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اقدام خیر آقای کاظمی را ستود و از طرف مردم و دولت از وی تقدیر کرد.

مهندس علی اصغر گرانمایه پور افزود: کسانی که در راه خدمت به جامعه، ایجاد مکان های عام المنفعه، رفع معضل بیکاری و توسعه اشتغال‌زایی، پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور و تولید ناخالص ملی تلاش می کنند در ارتقاء کشور نقش بسیار شایانی دارند.

 

 

رئیس دانشگاه کاشان هم در این مراسم، خیّرین را از سرمایه‌های ارزشمند کشور ذکر کرد و اقدام‌های مهم آن‌ها را باقیات الصالحات برای ایشان خواند.

دکتر سیدجواد ساداتی نژاد با اشاره به تشکیل ستاد جلب مشارکت‌های مردمی دانشگاه در یک سال گذشته و جذب مشارکت های افراد خیّر، ابراز امیدواری کرد تا با کمک خیّرین، رشد و توسعه فضای کالبدی دانشگاه سرعت بیشتری بیابد.

دبیر ستاد جلب مشارکت های مردمی دانشگاه کاشان هم گفت: این مجموعه خوابگاهی با مساحت سه هزار متر مربع شامل چهارخوابگاه دختران و پسران است.

دکتر عباس زراعت، میزان هزینه جهت ساخت این مجموعه خوابگاهی را 20 میلیارد ریال ذکر کرد و اظهارداشت ظرفیت مجموعه این خوابگاه ها که در سه طبقه ساخته خواهد شد دو هزار و پانصد نفر است.

 

 

«خداشکر کاظمی» فرد نیکوکار ساخت این مجموعه خوابگاهی هم دانشجویان را آینده‌سازان و منشأ رشد و تعالی کشور دانست و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری افراد نیکوکار و همت مسئولان در راستای ارتقاء زمینه‌های علمی و رفاه حال این قشر فرهیخته جوان تلاش شود.

وی از مسئولان فنی خواست تا این پروژه را هرچه سریع‌تر به اتمام برسانند و به مناسبت میلاد ثامن‌الحجج(ع) این مجموعه خوابگاهی به نام امام رضا(ع) نامگذاری شود.

 

 


( ۲ )

نظر شما :