گفتگوی مستقیم دانشجویان دانشگاه کاشان و دانشگاه ایالتی کنسای آمریکا

۱۳ آذر ۱۳۸۷ | ۱۶:۴۲ کد : ۵۹۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۰۲

 

 

در ادامه مراودات بین دانشگاهی از طریق ویدئو کنفرانس، سه‌شنبه 12 آذرماه جاری دانشجویان دانشگاه کاشان به طور رو در رو با دانشجویان دانشگاه ایالتی کنسای آمریکا به گفت و گو نشستند.

مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه کاشان این ارتباط علمی را محصول تلاش دفتر همکاری‌های علمی بین المللی، مرکز رایانه و اطلاع‌رسانی و گروه زبان‌ انگلیسی دانشگاه کاشان خواند و گفت: دانشجویان دو دانشگاه در مورد علاقمند‌ی‌ها و کارهای روزمره خود و همچنین اهداف مورد نظرشان در آینده به گفت و گو نشستند.

دکتر جواد صفایی قمی ابراز داشت: این نخستین باری بود که دانشجویان دانشگاه کاشان امکان گفت و گوی مستقیم از طریق ویدئو کنفرانس با دانشجویان دانشگا‌ه‌های خارجی را پیدا می‌کردند.

همچنین برای ادامه این ارتباط قرار شد دانشجویان از طریق دفاتر بین‌المللی دو دانشگاه ایمیل‌‌های همدیگر را در اختیار طرفین بگذارند تا زمینه ارتباط‌های علمی و فرهنگی بیشتری برای ایشان فراهم آید.

به گفته وی از مهمترین اهداف این ویدئو کنفرانس‌ها، غلبه بر جو حاکم بر رسانه‌های غربی آمریکایی در زمینه سیاه‌نمایی اوضاع فرهنگی و علمی حاکم بر کشور ایران است.

شایان ذکر است دانشگاه ایالتی کنسای آمریکا دارای 20.000 دانشجو و واقع در ایالت جورجیای آمریکا می‌باشد.

 

 


( ۲ )

نظر شما :