بیانیه بسیج اساتید دانشگاه کاشان در محکومیت جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در غزه

۱۸ آذر ۱۳۸۷ | ۱۷:۳۸ کد : ۵۹۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۰۰

بسیج اساتید دانشگاه کاشان ضمن تأکید بر قدم گذاشتن در مسیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی (ره) بر حضور در تمامی صحنه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اعتقادی، دانشگاهی و سازندگی متعهد است و ضمن اینکه حضور متعهدانه و مؤمنانه بسیج در میدان خدمت را یک ارزش می‌داند، حوادث اخیر فلسطین و جهان اسلام را به پیشگاه حضرت ولی‌ عصر (عج)، مقام معظم رهبری، علمای اسلام، عموم مسلمین و آزاد مردان جهان تسلیت عرض نموده و ضمن اعلام هم‌دردی با مردم ستمدیده فلسطین و پیرو عهدی که خدا از عالمان گرفته تا در برابر شکم‌بارگی ظالمان و گرسنگی مظلومان ساکت ننشینند، به ندای"یا للمسلمین" مردم مظلوم فلسطین پاسخ مثبت داده، بیانیه زیر را در خصوص یکی از غیرانسانی‌ترین و فجیع‌ترین حرکت‌های تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی صادر می‌کنیم.

ما اعضای بسیج اساتید دانشگاه کاشان:

حمایت خود را از شکل‌گیری دیپلماسی غیردولتی در جهت کمک به ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌کنیم و از همه گروه‌ها و احزاب سیاسی دعوت می‌کنیم تا فارغ از گرایش‌ها و سلایق سیاسی، مسئله فلسطین را یک مسئله انسانی دانسته و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.

ضمن اینکه امروز آمریکا، انگلیس و اسرائیل را محور شرارت و از معضلات بزرگ جهان اسلام می‌دانیم، به آن‌ها هشدار می‌دهیم تا دخالت خود در امور مناطق خاورمیانه از جمله عراق، افغانستان و غزه را متوقف سازد.

ضمن محکوم کردن نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه از همه ملت‌های بیدار جهان، به خصوص ملت‌های مسلمان و آزاده جهان می‌خواهیم تا بیش از این در برابر جنایات وحشیانه اشغالگران سکوت نکنند.

از شورای امنیت که همیشه در این موارد بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی خود را نشان داده است می‌خواهیم تا با عدم خدمت به نظام زور و قدرت، تنفر خود را از اعمال ننگین رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش اعلام داشته و توقف هرچه سریع‌تر حملات این رژیم به نوار غزه را خواستار شوند.

از مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر می‌خواهیم به جای آنکه با سکوت خود به این جنایت‌ها مهر تأیید بزنند به موضع‌گیری قاطع در مقابل تشدید تروریسم دولتی و خشونت‌های سازمان یافته رژیم خونخوار اسرائیل بپردازند.

ضمن درخواست واکنش‌ سریع و عملی مجامع بین‌المللی به‌ ویژه سازمان کنفرانس اسلامی، خواستار جلوگیری آن‌ها از کشتار مردم بی‌گناه این منطقه و نجات مردم مظلوم فلسطین از این وضعیت بسیار بحرانی می‌باشیم.

از سازمان‌ صلیب سرخ جهانی می‌خواهیم تا ضمن ایفای نقش خطیر خود در نجات جان انسان‌ها، شکست محاصره غزه را تسریع بخشیده و کمک‌های غذایی و دارویی خود را برای مردم مظلوم غزه ارسال کنند.

 با محکوم کردن رفتار کشور مصر به خاطر بازگشت به دوران فرعونیت، به آن دولت هشدار می‌دهیم تا از پرپر شدن زنان، کودکان و نوجوانان فلسطینی و همچنین بسته نگاه داشته شدن گذرگاه رفح       جلوگیری کند.

 ضمن هشدار به سران کشور‌های اسلامی و عربی نسبت به عدم اتخاذ تصمیم جدی و عملی در قبال مسأله فلسطین، از آن‌ها می‌خواهیم تا با اتحاد اسلامی و سلاح نفت به جنگ با رژیم سفاک صهیونیستی و متحدان آن بروند.

ضمن حمایت از مقاومت جنبش حماس در مقابل تجاوزات و حملات سنگین هوایی و زمینی رژیم نژادپرست صهیونیستی، تلاش‌های حکومت خودگردان فلسطین و دیگر کشورهای دنیا را جهت ادامه مذاکرات سازش با اسرائیل بدون در نظر گرفتن حق بازگشت آورگان فلسطینی و مرکزیت بیت‌المقدس را محکوم می‌کنیم و به آن‌ها اعلام می‌داریم که ملت فلسطین در برابر جنایتهای اسرائیل سکوت نخواهد کرد و این جنایتها هرگز منجر به برقراری صلح نخواهد شد.

از تمام گروه‌های فلسطینی می‌خواهیم تا نگذارند اسرائیلی‌ها اختلافات میان آن‌ها را به منظور رسیدن به اهداف شوم خود تشدید کنند.

بسیج اساتید دانشگاه کاشان

18/9/87


نظر شما :