دانشگاه کاشان ۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه فضاهای آموزشی و رفاهی نیاز دارد

۰۴ آذر ۱۳۸۷ | ۱۹:۲۶ کد : ۵۹۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۲۵

مسئول ستاد جلب مشارکت‌های مردمی دانشگاه کاشان گفت: این دانشگاه برای توسعه فضاهای آموزشی، فرهنگی و رفاهی و تکمیل طرح‌های عمرانی به 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

دکتر «عباس زراعت» از جمله طرح‌های قابل احداث و مورد نیاز این دانشگاه را ایجاد چند دانشکده، خوابگاه، سالن اجتماعات و سالن‌های ورزشی، آزمایشگاه، کارگاه، پژوهشکده و کتابخانه مرکزی ذکر کرد.

وی، ضمن قدردانی از تلاش‌های خیّرین از زمان تأسیس ستاد جلب مشارکت‌های مردمی این دانشگاه افزود: در صورت تحقق وعده‌های این افراد نیکوکار و دیگر کمک‌های خیرین این دانشگاه به یکی از دانشگاه‌های درجه یک و نمونه کشور تبدیل می‌شود.

به گفته وی، اگر خیّری هزینه نصف پروژه‌ای را تقبل کند دولت هم معادل آن را به دانشگاه کمک می‌کند و کل مجموعه به نام فرد خیّر ثبت می‌شود.

مسئول ستاد جلب مشارکت‌های مردمی دانشگاه کاشان همچنین از تأسیس کمیته‌ای به نام کمیته نیکوکاری امام علی(ع) در دانشگاه خبر داد و گفت: این کمیته به همت ریاست و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در راستای کمک به دانشجویان بی‌بضاعت دانشگاه تأسیس می‌شود.

دکتر زراعت افزود: افرادی که توان مالی دارند می‌توانند از این طریق دانشجویانی را که برای ادامه تحصیل و تهیه وسایل کمک آموزشی با مشکل مواجه هستند تحت پوشش قرار دهند.

 

 


نظر شما :