طرح کارنامه سلامت برای دانشجویان جدیدالورود ۸۷ دانشگاه کاشان اجرا می‌شود

۰۸ مهر ۱۳۸۷ | ۱۴:۲۷ کد : ۵۶۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۱۳

مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان، از اجرای طرح کارنامه سلامت برای دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه خبر داد.

«سیدحسین حسینی»، هدف از اجرای این طرح را که با همکاری مرکز بهداشت و درمان اجرا می‌شود بررسی وضعیت سلامت جسمی و روانی دانشجویان ذکر کرد.

وی افزود: دراجرای این طرح یک هزار و 300 دانشجوی ورودی جدید سال 87 در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه با مراجعه به مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه، پرسشنامه بررسی وضعیت بهداشت و روان را تکمیل  سپس جهت بررسی سلامت جسمانی(معاینه پزشکی) مراجعه می‌‌کنند.

به گفته وی، در درمانگاه دانشجویان زیر نظر پزشک فرم سلامت را تکمیل می‌کنند و بر اساس نظر پزشک چنانچه دانشجویی نیاز به پیگیری و آزمایشات تکمیلی و یا ارجاع به متخصصی جهت بررسی بیشتر داشته باشد اقدام لازم در این زمینه انجام می‌شود. به گفته وی، بررسی دانشجویانی که بر اساس نظر پزشک و معاینات لازم سالم باشند کارت سلامت صادر خواهد شد.

مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان با تأکید بر اینکه، اقدام تشکیل پرونده سلامت یکی از مراحل ثبت‌نام دانشجویان جدید است افزود: عدم مراجعه به منزله ناقص بودن پرونده ثبت‌نامی دانشجو تلقی می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: دانشجویان می‌توانند بر اساس جدول زمان‌بندی اعلام شده از تاریخ ششم مهر تا چهاردهم آبان ماه سال جاری نسبت به تکمیل فرم و انجام سایر مراحل طرح اقدام کنند.

 

 


نظر شما :