ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه کاشان جوابگوی نیاز دانشجویان نیست

۰۸ مهر ۱۳۸۷ | ۱۴:۲۵ کد : ۵۴۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۸۶

مدیر خدمات دانشجویی دانشگاه کاشان، کمبود خوابگاه‌ را یکی از مشکلات دانشگاه ذکر کرد و گفت: درحال حاضر به بیش از یک هزار نفر ظرفیت خوابگاهی برای دانشجویان مجرد و تعداد 300 نفر ظرفیت جداگانه‌ایی برای دانشجویان متأهل جدید نیاز می‌باشد.

حسین گلشن افزود: امسال 700 دانشجوی روزانه جدیدالورود (360 دانشجوی دختر و 340 دانشجوی پسر) در خوابگاه‌های این دانشگاه اسکان داده شدند.

وی، ضمن اشاره به وجود 380 باب اتاق در خوابگاه‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به متفاوت بودن فضای اتاق‌ها به طور متوسط ظرفیت هر اتاق پنج تا هفت نفر می‌باشد.

به گفته وی، در حال حاضر ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه دو هزار و 130 نفر (یک هزار و 310 دانشجوی دخترو 820 دانشجوی پسر) است.

مدیر خدمات دانشجویی دانشگاه کاشان افزود: به منظور رفع بخشی از کمبودها امسال 220 تخت به اتاق خوابگاه‌ها اضافه شده و بالغ بر 1.200.000.000ریال هزینه انجام تعمیرات در خوابگاه‌ها شده است.

گلشن خاطرنشان کرد: دانشگاه به منظور رفع مشکل خوابگاه دانشجویان دورة شبانه، با بخش خصوص توافق‌ کرده که 450 نفر از دانشجویان شبانه در خوابگاه‌های خصوصی (خودگردان) با نظارت دانشگاه اسکان داده شوند.

وی یادآور شد: نحوة اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها بر اساس آیین‌نامه خوابگاه‌ها و با توجه به اولویت‌های تعیین شده در آیین‌نامه و به تناسب ظرفیت موجود انجام می‌شود.

 

 


( ۲ )

نظر شما :