تجلیل از خبرنگاران فعال کاشان در دانشگاه کاشان

۲۰ مرداد ۱۳۸۷ | ۱۴:۰۸ کد : ۵۳۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۱۵

به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار از 25 خبرنگار فعال کاشان طی آیینی در سالن اجتماعات دانشگاه کاشان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تجلیل شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این آیین ضمن گرامیداشت 17 مرداد، روز خبرنگار، از خبرنگاران این شهرستان که اطلاع‌رسانی و رسالت خبری خود را  بطور دقیق انجام می‌دهند قدردانی کرد.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد افزود: اطلاع‌رسانی شفاف و روشن منشأ تحولات علمی، فرهنگی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در جامعه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان هم در این آین خبرنگاران را آمران به معروف و ناهیان از منکر ذکر کرد و گفت: خبرنگاران نقش مهمی در سازندگی جامعه دارند.

سیدعلیرضا حسینی افزود: خبرنگاران باید نسبت به موضوع خبر شناخت داشته باشند و با تخصص وارد صحنه اطلاع‌رسانی شوند.

وی، اطلاع‌رسانی در کاشان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: از آنجا که نیروهای انسانی سرمایه‌های جامعه هستند جهت تقویت نیروی اطلاع‌رسانی آموزش خبرنگاری برای خبرنگاران لازم است.

معاون استاندار و فرماندار کاشان هم در این آیین نقش خبرنگاران در جامعه را ارزشمند و حساس ارزیابی کرد و گفت: در شرایط کنونی که شاهد جنگ نرم‌افزاری از سوی دشمنان علیه کشورمان هستیم هوشیاری و دقت خبرنگاران بسیار مهم است.

حسینعلی حاجی، حفظ ایمان، آگاهی داشتن نسبت به دشمن فرهنگ و حفظ جهت‌گیری‌های اصولی انقلاب اسلامی را از عناصر مهم برای ورود به عرصه خبر و مبارزه علیه جنگ نرم‌افزاری عنوان کرد.

به گفته وی، اطلاع‌رسانی صادقانه و خیرخواهانه و امانتداری و شناسایی نقاط ضعف و کاستی‌ها را خبرنگاران باید سرلوحه کار خود بدانند.

یادآور می‌شود در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال و برتر سال کاشان تقدیر شد.

 

 


نظر شما :