دکتر حسن بخشنده امنیه مدیر آموزشی دانشگاه شد

۱۴ مرداد ۱۳۸۷ | ۱۷:۵۳ کد : ۵۳۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۵۲۰

 

 

دوشنبه 14/5/87 طی مراسمی با تشکر از خدمات دکتر روح‌ا... جهانی‌پور، دکتر حسن بخشنده امنیه به عنوان مدیر آموزشی دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشگاه در این مراسم با تمجید از زحمات دکتر جهانی‌پور، ایجاد نظم در حوزه آموزشی، رعایت مقررات،‌فعالیت‌های زیر ساختی، تغییر و اصلاح روند، ثبت‌نام دانشجویان جدید‌الورود را از جمله مهم‌ترین اقدامات ایشان در طول دورة مدیریت آموزشی دانست.

دکتر ساداتی‌نژاد با سخت توصیف‌کردن جایگزینی روش‌های نوین به جای روش‌های سنتی برای همه مدیران و کارشناسان و کارمندان حوزه در استقبال از سال تحصیلی جدید آرزوی توفیق کرد.

دکتر جهانی‌پور هم به هنگام تودیع از همراهی و همکاری آحاد حوزه معاونت آموزشی برای پیشبرد اهداف سازمانی تشکر کرد و گفت: یکی از مشکلات این است که کارها سلیقه‌ای انجام می‌شود.

وی نقش مدیریت را نقشی هدایت‌گر توصیف کرد و برای پیشبرد بهتر و سرویس‌دهی منظم‌تر و سریع‌تر به دانشجویان تسریع در انجام سه کار زیر را خواستار شد:

1. سیستم آموزشی نیز به همراه پیشرفت‌های اینترنتی و اینترانتی پیش برود.

2. مدیران بخش‌های مختلف دانشگاه باید نگاهی کلان‌نگر داشته باشند و از نگاه بخشی و حوزه‌ای اجتناب کنند.

3. تعریف و انجام پروژه‌های آموزشی از پیش تعریف نشده و جدید.

دکتر بخشنده امنیه هم با تشکر از زحمات مدیر قبلی، همکاران حوزه آموزشی را به همراهی و همکاری برای تحقق اهدافش فراخواند.

وی حرکت بر اساس تصمیم‌گیری صحیح، برگزاری کارگاه‌های آموزشی نحوه برخورد با دانشجویان و خارج کردن برخوردهای از حالت خشک و رسمی، تصمیم‌گیری‌های مشارکتی در راستای استقلال آموزشی دانشکده‌، توسعه شوراها و بهره‌گیری از نظر و مشورت همکاران را از عمده برنامه‌های خود خواند.

اهدای لوح تقدیر از سوی رئیس دانشگاه، مدیریت شاهد و ایثارگر و پرسنل اداره کل آموزش به دکتر جهانی‌پور بخش پایانی این مراسم بود.

 

 


( ۳ )

نظر شما :