قابل توجه خیرین محترم، کاشانی‌های سراسر کشور و علاقمندان به توسعه آموزش عالی در منطقه کاشان

۲۱ مرداد ۱۳۸۷ | ۱۲:۵۵ کد : ۵۳۶ اخبار دانشگاه اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۱۷۲

سنگ بنای دانشگاه کاشان را در سال 1352 یکی از خیرین منطقه به نام مرحوم دکتر محمود اسلامی تحت عنوان مدرسه عالی علوم کاشان بنا نهاد و امروز پس از گذشت 35 سال یکی از مراکز مهم دانشگاهی در کشور می‌باشد که در بین دو قطب بزرگ صنعتی، علمی، سیاسی کشور (تهران ـ اصفهان) قرار گرفته است، با توجه به سابقه علم و پژوهش در منطقه کاشان و بروز چهره‌های علمی جهانی مانند غیاث‌الدین جمشید کاشانی و هزاران چهره برجسته در حوزه‌های مختلف علوم (ادبیات، هنر، ریاضیات و ...) که نشان از برجستگی این منطقه کویری دارد، اکنون نیز  جای خوشوقتی است که دانشگاه کاشان جزو 10 دانشگاه برتر کشور در زمینه پژوهش و در برخی از زمینه‌های علمی مانند نانوتکنولوژی پیشتاز بوده است و دانشمندان جهانی به جامعه علمی عرضه نموده است.

لذا بر ماست برای رسیدن دانشگاه کاشان به جایگاه اصلی خود از همه ظرفیت‌های موجود و علاقمندان توسعه آموزش عالی در کاشان بهره‌مند گردیم. اینک ضمن تقدیر از خیرین ارجمندی که با مشارکت فعال در طرح‌های عمرانی دانشگاه مشارکت نموده‌اند، دانشگاه کاشان آمادگی کامل خود را جهت همیاری دیگر عزیزان خیّر اعلام می‌دارد.

امید آن داریم با توسعه همه جانبه دانشگاه کاشان در آینده‌ای نزدیک شاهد افتخارات بیشتر  دانش‌آموختگان و خانواده‌های عزیز آنان در داخل و خارج از کشور باشیم. انشاءا...

 

«ستاد جلب مشارکت‌های مردمی دانشگاه»

 


نظر شما :