مسابقه فرهنگی الگوپذیری زن امروز از حضرت زهرا(س) در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

۰۱ تیر ۱۳۸۷ | ۲۱:۴۵ کد : ۵۱۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۷۸

مشاور رئیس در امور بانوان دانشگاه کاشان ،‌از برگزاری مسابقه فرهنگی،‌ الگوپذیری زن امروز از حضرت زهرا(س) به مناسبت هفتة بزرگداشت مقام زن در این دانشگاه خبر داد.

مریم هاشمی، هدف از برگزاری این مسابقه را گرامیداشت سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا(س) و آشنایی و آگاهی بانوان از مظلومیت‌های این بانوی بزرگوار و پیروی از سنت‌ها و آداب ایشان در زندگی ذکر کرد.

به گفته وی، علاقمندان می‌توانند آثار خود را تحت این موضوع در قالب مقاله، ‌شعر، داستان و نقاشی تا پایان روز 31 ماه جاری به این دفتر ارسال کند و در پایان به سه اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی، همچنین از برگزاری مراسم جشنی تحت عنوان «بانوی کرامت» به همین مناسبت خبر داد و گفت: این جشن نیز در خجسته سالروز میلاد دخت رسالت، همتای ولایت همراه با سخنرانی دکتر نحله غروی نائینی دانشیار دانشگاه تربیت مدرس و مدیر گروه مطالعات زنان در تالار آزادی این دانشگاه برگزار می‌شود.

مشاور رئیس در امور بانوان دانشگاه کاشان، برگزاری بازدید یک روزه بانوان شاغل از نمایشگاه کمیسیون امور بانوان فرمانداری استان اصفهان و باغ بانوان اصفهان و تهیه و توزیع بروشوری تحت عنوان «ام‌الفضایل» به همراه سبد فرهنگی به بانوان را از دیگر برنامه‌های این دفتر در هفتة بزرگداشت مقام زن ذکر کرد.

 

 


نظر شما :