ثبت نام خوابگاه‌های دانشجویی برادران (مجتمع راوند)

۰۸ خرداد ۱۳۸۷ | ۲۰:۲۰ کد : ۴۹۶ اخبار دانشگاه اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۳۴۸

 

دانشجویان دوره روزانه واجد شرط ( بورسیه ، دبیری ، شبانه ، مامور به تحصیل و مهمان غیرواجد شرط می باشند؛ بجز دانشجویان شاهد و فرزندان اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاهها ؛ با ارائه مدارک مستند ) مقطع کارشناسی ورودی 84  و 85 و مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی 86  جهت دریافت فـرم هم اتاقی از تاریــخ  8/ 3/ 87 به متصدیان خوابگاههای دانشجویی برادران( آقایان میرجعفری، کمالی وامینی خواه)  مراجعه نماینـد و پس از تکـمـیل کامل فرم مـذکور ، حداکثر تا تاریخ  2/ 4/ 87   آن را  به همراه کارت خوابگاه تمامی افراد  متقاضی قید شده در فرم هم اتاقی به مسئول امورخوابگاههای برادارن تحویل نمایند .

تـذکـرات مــهــم :

قرعه کشی جهت تعیین اتاقهای دانشجویی برای فرمهای هم اتاقی کامل ارائه شده ، در ساعت 9 صبح مورخ 4/4/87 با حضور اعضای شورای صنفی خوابگاه انجام خواهد شد .

1- تاکید می‌شود باتوجه به کمبود امکانات خوابگاهی صرفاً از دانشجویان دورة روزانة واجدشرط ثبت نام بعمل خواهدآمد .( فرمهایی که حاوی اسامی دانشجویان غیرواجدشرط خوابگاهی باشد ، تعیین اتاق نخواهدشد .) لذا توصیه می شود دانشجویان غیرمشمول اعم از شبانه ، دبیری و غیره ؛ در تمامی مقاطع تحصیلی ، از هم اکنون برای اسکان سال آینده خود اقدام نمایند .

2- به دانشجویانی که در طول سالتحصیلی گذشته ، قوانین و مقررات خوابگاههای دانشجویی را رعایت ننموده اند ، خوابگاه تعلق نمی گیرد .

3- دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد فرم هم اتاقی را 6 نفره و دانشجویان مقطع کارشناسی فرم هم اتاقی را 7 نفره تکمیل نمایند ..

4- بدیهی است پس ازرزروقطعی اتاق،بهیچوجه امکان جابجایی اتاق وجود نخواهد داشت . لذا تاکیدمیگردد تا درانتخاب هم اتاقی دقت کافی بعمل آید .

5- دانشجویانی که متقاضی اسکان در نمازخانه های خوابگاه میباشند ، بایستی از تاریخ 8/3/87 لغایت 19/3/87  نسبت به تحویل ، تکمیل و ارائه فرم هم اتاقی اقدام نمایند . در صورت تقاضای بیش از ظرفیت نمازخانه های مذکور ، این مکانها ازطریق قرعه در اختیاردانشجویان قرارخواهدگرفت. انجام قرعه کشی ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 20/3/87 خواهد بود .   بدیهی است دانشجویانی که اسامی ایشان طی قرعه کشی انتخاب نشود ، بایستی تا قبل از پایان مهلت مقرر( 2/4/87 ) نسبت به ثبت نام ، طبق آنچه که ذکرگردید ، اقدام نمایند .

6-دانشجویان واجد شرط متقاضی که می خواهند حداکثر یک شب درهفته در خوابگاه اقامت داشته باشند ، می توانند به امورخوابگاهها مراجعه نموده و در فرم جداگانه ای ثبت نام نمایند . بدیهی است درصورت فراهم شدن این امکان ، برای این دسته ، فضای عمومی و با نرخ کمتر از اجاره بهاء معمول در نظر گرفته خواهد شد .

7-  دانشجویانی که نسبت به ثبت نام خوابگاه اقدام مینمایند ، درصورت انصراف از ثبت نام خوابگاه ، به هردلیل ، بایستی حداکثر تا تاریخ 15/6/87 انصراف خود را به امورخوابگاهها اعلام نمایند . درغیراینصورت اجاره بهای ترم اول سال تحصیلی 88-87 برای ایشان محاسبه شده وجایگزین ایشان توسط امورخوابگاهها معین خواهدشد .

8- تحویل فرم هم اتاقی به منزله قطعی بودن واگذاری خوابگاه برای سال تحصیلی آینده نمی باشد و در صورت عدم رعایت موارد ذیل مشمول استفاده از خوابگاه نخواهیدشد :    

الف : عدم تحویل اتاق در پایان ترم جاری .                       

ب : مرتکب شدن تخلف خوابگاهی .

ج : عدم مراجعه جهت گرفتن معرفینامه و کارت خوابگاه در زمان انتخاب واحد نیمسال بعد (شهریور87) مطابق برنامه زمانی که آموزش برای ثبت نام اعلام می کند .

9- درصورت واردنمودن خسارت به اموال و اثاثیه خوابگاه توسط دانشجویان ، پس از اعلام نظر کارشناسان مدیریت فنی دانشگاه ، دانشجو موظف به پرداخت خسارت وارده خواهد بود. بدیهی است تحویل خوابگاه برای سالتحصیلی آینده منوط به پرداخت خسارت مشخص شده خواهد بود .

10- به دانشجویان ساکن حومه کاشان خوابگاه تعلق نمی گیرد .

11-  ثبت نام فقط در تاریخ تعیین شده انجام میشود وبه پاس حرمت افراد منظم ومنضبط به مراجعات بعداز مهلت مقرر بهیچوجه ترتیب اثر داده نخواهدشد .

 

امورخوابگاههای برادران

 

 


نظر شما :