قریب ۱۰۰ زوج دانشجوی دانشگاه کاشان آغاز همسری خود را در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) جشن گرفتند

۰۵ خرداد ۱۳۸۷ | ۱۶:۱۷ کد : ۴۸۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۴۵

 

 

 

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان قریب 100 زوج دانشجوی دانشگاه کاشان را از طریق 5 دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام کرد تا صفای روزهای اولیه همدلی و همسری ایشان را به عطر معنویت مَضجَع شریف ثامن‌الحجج(ع) پیوند زند.

اردو، با تجمع دانشجویان در مسجد دانشگاه در عصر آدینه بیست و هشتم اردیبهشت آغاز شد. شام سُرخه سمنان صرف شد و صبحانه در جوار آرامگاه عطار نیشابوری و کمال‌الملک کاشانی لطافت و طراوت و حلاوتی ویژه داشت.

 

 

ظهر شنبه پذیرش هتل اطلس که از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم مطهر است دانشجویان را پذیرش کرد و بعداز ظهر زوج‌ها در کارگاه آموزشی  حجت‌الاسلام واعظ موسوی شرکت جستند. تشرف دسته‌جمعی و اقامه فریضه مغرب و عشاء به جماعت در حرم مطهر امام هشتم شکوه معنوی سفر را بیش از همه وقت پیدا کرده بود. کارگاه آموزشی دکتر حبشی، کارگاه آموزشی ویژه برادران از سوی حجت‌الاسلام عباس خادمیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و کارگاه ویژه خواهران توسط سرکار خانم سلیمی از دیگر برنامه‌های سفر بودند. اما آیین اختتامیه که همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه مرضیه (س)  بود اشک‌های شوق و اخلاص زوج‌ها را در هم آمیخت و قلبشان را مالامال از صفا ساخت.

 

 

همجواری با بارگاه امام رضا(ع)، فرصت تعدد تشرف و زیارت حضرتش را بارها نصیب زوج‌ها کرد که بالاترین موهبت سفر بود.

اردوی مشهد که با حمایت و همراهی ریاست محترم دانشگاه امکان تحقق یافته بود روز دوشنبه 31/2/87 با ترک هتل و حرکت به سوی کاشان، پایان یافت. صبح روز اول خرداد بین ساعت 7 تا 8 صبح اتوبوس‌ها به دانشگاه رسیدند.

 

 


نظر شما :