انعقاد تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و دانشگاه کاشان

۲۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰ کد : ۴۸۷۷ اخبار دانشگاه تفاهم نامه
تعداد بازدید:۱۱۱۶
انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی میان پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و دانشگاه کاشان

 

رئیس دانشگاه کاشان از انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی فی مابین این دانشگاه با پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد.

 

دکتر عباس زراعت هدف از انعقاد این تفاهم نامه را تداوم همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی میان طرف ها در کلیه زمینه های علمی مورد علاقه و توافق با در نظر گرفتن تمامی امکانات علمی، آزمایشگاهی، فنی و اعتباری آنها ذکر کرد.

 

وی اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه همکاری های نظامند مشترک پژوهشی، آموزشی و اجرایی در حوزه های علوم محیطی، معماری، حفاظت و مرمت ابنیه و بافت های تاریخی- فرهنگی، زبانشناسی، باستان شناسی، پژوهش هنر و هنرهای اسلامی، صنایع دستی ، حقوق و سایر موضوعات و مطالعات میان رشته های مرتبط بین طرف ها انجام می پذیرد.                                                             

وی بهره مندی طرف ها از امکانات آموزشی، پژوهشی،آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه ای و ارتباطات بین المللی یکدیگر، همکاری در زمینه برگزاری همایش ها و کنگره های مشترک علمی در حوزه های تخصصی مورد تفاهم و همکاری در راستای ایجاد رشته های آموزشی- پژوهشی میان رشته ای در حوزه های مورد تفاهم را از جمله موارد همکاری این تفاهم نامه بیان کرد و افزود: با این تفاهم نامه  از توان علمی و پژوهشی پژوهشگاه در انجام امور آموزشی و پژوهشی دانشگاه در حوزه های مورد تفاهم طراحی و اجرای پروژه های میدانی مشترک استفاده می شود.

 

این تفاهم نامه که در 6 ماده و یک تبصره تنظیم شده به امضاء مهندس سید محمد بهشتی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و دکتر عباس زراعت ریس دانشگاه کاشان رسید و به مدت 5 سال اعتبار دارد.

نظر شما :