پیام تسلیت ریاست دانشگاه به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

۲۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۶ کد : ۴۸۷۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۲۷
پیام تسلیت ریاست دانشگاه به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی
پیام تسلیت ریاست دانشگاه به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال ملکوتی یار دیرین امام و انقلاب و یکی از استوانه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت عرض می نمایم.

عمر با برکت این بزرگ مرد سراسر در راه مبارزات انقلابی، خدمت به کشور و مردم، صیانت از آرمانهای اسلامی، انقلابی و تثبیت مبانی نظام اسلامی گذشت و به فرموده مقام معظم رهبری ، رفیق دیرین، همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی ، رنج دیده، مبارز قدیمی، همکار نزدیک، همرزم، همفکر، همدل و تکیه گاه مطمئن وی در طول 59 سال بود.

وی یاور دانشگاهیان و بویژه دانشگاه کاشان بوده و در چند مرحله به صورت کتبی و شفاهی از این دانشگاه حمایت های قاطعی نمودند.

بی شک هوشمندی، عاقبت اندیشی، شجاعت و صراحت، روحیه انقلابی، ایثار و گذشت از آیت الله هاشمی رفسنجانی فردی کم نظیر برای کشور و مشاور و همراهی امین بر امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و ملجاء و تکیه گاهی برای طیف ها و گروهای مختلف سیاسی ساخته بود که در برهه های مختلف  وجودش ذی قیمت و نقش آفرین بود.

اینجانب به نوبه خود و از زبان آحاد دانشگاهیان کاشان این خسران و مصیبت بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، بیت معظم له، ریاست محترم جمهوری، حوزه های دینی، دولتمردان، جامعه دانشگاهی و ملت فهیم، قدرشناس و شریف اسلامی تسلیت عرض می نمایم و برای آن روح ملکوتی علو درجات و همنشینی با پاکان و صالحان را مسئلت می نمایم.

دکتر عباس زراعت


نظر شما :