ثبت نام خوابگاه‌های دانشجویی (دختران) ـ نیمسال اول سال تحصیلی ۸۸-۸۷

۰۸ خرداد ۱۳۸۷ | ۱۵:۳۵ کد : ۴۸۶ اخبار دانشگاه اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۱۳۲

 

بدینوسیله به اطلاع دانشجویان واجد شرایط دوره روزانه (به جزء دانشجویان شبانه، دبیری، بورسیه و مهمان) که متقاضی سکونت در خوابگاههای دانشجویی دانشگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی آینده(88-87) می باشند، می‌رساند:

می‌توانند نسبت به تکمیل و تحویل فرم هم اتاقی از تاریخ 8/3/87 لغایت 2/4/87 با در دست داشتن کارت خوابگاه (ساکنین خوابگاهها) وکارت دانشجویی در اوقات اداری (8:30 صبح الی 12 و 14 الی 16 ) جهت ثبت نام به متصدی خوابگاه راوند (به اتاق متصدی واقع در بلوک 5) مراجعه نمایند:

 

واجدین شرایط:

دانشجویان روزانه مقطع دکترا ورودی 84 به بعد

دانشجویان روزانه مقطع کارشناسی ارشد ورودی 86

دانشجویان روزانه مقطع کارشناسی ورودی های 84-85-86

دانشجویان شاهد( ارائه مدارک مستند الزامی است.)

فرزندان اعضاء هیئت علمی و کارکنان دانشگاهها (با ارائه حکم کارگزینی والدین)

نحوة تعیین هم اتاقی:

*دانشجویان دکترای ورودی 84 به بعد – ارشد ورودی 86 و کارشناسی کلیه ورودی های 84-85 و86 (رشته های علوم- مهندسی و علوم انسانی) در گروه های 5 نفره و کارشناسی هنر و معماری 84 به بعد می بایست در گروههای 6 نفره فرم را تکمیل کنند.

توضیح1)- اولویت استفاده از اتاق های 2 نفره بلوک 8 با دانشجویان دکترا است.

توضیح2)- سال ورود گروه های 5 نفره کارشناسی کلیه ورودی ها می بایست یکسان باشد. ترتیب اولویت اسکان در بلوکهای 8و7و6 بر مبنای سال ورود 84-85-86 خواهد بود.

þدر صورت عدم هم خوانی سال ورود در انتخاب هم اتاقی از اولویت تعیین شده برای اسکان برخوردار نخواهید بود.

تذکرات مهم:

نظر به اینکه یکی از ملاک های واگذاری خوابگاه برای تمامی ورودیهای فوق الذکر رعایت نظم و انضباط و مقررات خوابگاهی در طول اقامت دانشجویان طی سال های گذشته می باشد، لذا از دانشجویانی که مقررات خوابگاه را رعایت نکرده اند. ثبت نام بعمل نخواهد آمد.

با توجه به محدودیت ظرفیت خوابگاههای موجود و کثرت دانشجویان متقاضی واجد شرایط امکان واگذاری خوابگاه به دانشجویان غیر واجد شرایط (شبانه، دبیری، و ...) وجود نخواهد داشت. لذا توصیه می شود از هم اکنون دانشجویان مذکور جهت تامین محل اسکان سال تحصیلی آینده خود اقدام نمایند.

دانشجویان واجد شرایط متقاضی که می خواهند حداکثر یک شب در هفته در خوابگاه اقامت داشته باشند می توانند فرم جداگانه از متصدی دریافت و ثبت نام نمایند بدیهی است در صورت فراهم شدن این امکان برای این دسته فضای عمومی و با نرخ کمتر از اجاره معمول در نظر گرفته خواهد شد.

توصیه می شود با توجه به تجربیات گذشته دانشجویان هم رشته جهت تکمیل فرم در یک گروه قرار گیرند.

ثبت نام فقط در تاریخ تعیین شده انجام می شود و به پاس حرمت افراد منضبط و منظم به مراجعات بعد از مهلت مقرر به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

جایابی و تعیین اتاق محل اسکان دانشجویان مشمول خوابگاه به عهده امور خوابگاهها و از طریق قرعه کشی انجام خواهد شد.

پس از تحویل فرم هم اتاقی به هیچ وجه امکان جابه جایی وجود نخواهد داشت، لذا در انتخاب هم اتاقی دقت کافی بعمل آورید.

دانشجویانی که به هر دلیل( انصراف ،انتقال، مهمان و...) از اسکان منصرف شوند تا 20 شهریور ماه سال جاری موظف هستند امور خوابگاه را مطلع نمایند، در غیر این صورت اجاره بهای نیمسال تحصیلی آینده را بدهکار خواهند بود و خوابگاه ایشان نیز به فرد دیگری واگذار خواهد شد.

تحویل فرم هم اتاقی به منزله ی قطعی بودن واگذاری خوابگاه برای سال آینده نمی باشد.

در صورت عدم رعایت موارد ذیل مشمول خوابگاه نخواهید شد:

الف)- عدم تحویل اتاق در پایان ترم جاری و تسویه حساب با متصدی خوابگاه .

ب)- مرتکب شدن تخلف خوابگاهی.

ج)- عدم مراجعه جهت گرفتن کارت خوابگاه در زمان انتخاب واحد نیمسال بعد (شهریور 87) مطابق برنامه زمانی که آموزش برای ثبت نام اعلام می کند.

امور خوابگاه خواهران  6/3/86

 

 

 


نظر شما :