تودیع و معارفه مدیران دفتر ریاست و روابط عمومی و ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان

۰۸ دی ۱۳۹۵ | ۲۱:۰۸ کد : ۴۸۵۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۹۰
تودیع و معارفه مدیران دفتر ریاست و روابط عمومی و ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان

مراسم معارفه و تکریم از مدیران  دفتر ریاست و روابط عمومی و ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان با حضور رییس، معاونان و جمعی از کارکنان دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم با قدردانی از زحمات و تلاش های مدیر قبلی حوزه ریاست و روابط عمومی گفت: حوزه ریاست و روابط عمومی ویترین دانشگاه است و عملکرد روابط عمومی ( اعم از خوب یا ضعیف) نشان دهنده عملکرد سازمان است.

دکتر عباس زراعت اظهار کرد: مدیر و کارشناسان این حوزه باید سعی کنند تا با اعمال و رفتار مناسب، نقش تاثیرگذاری در مجموعه دانشگاه داشته باشند .

 

وی همچنین فرهنگ را حلقه مفقوده توسعه کشور بیان کرد و افزود: کمبود فرهنگی و اخلاق نادرست به جامعه آسیب جدی وارد می کند.

وی نقش مؤثر دانشگاه در حفظ و ارتقای هویت اسلامی و فرهنگی جامعه را از ماموریت های دانشگاه در سند چشم انداز عنوان کرد و گفت: باید مجموعه کارکنان اهدانا الصراط المستقیم را با اعماق وجود از خدا بخواهند و سرلوحه امور خود قرار دهند.

رییس دانشگاه کاشان از مجموعه کارکنان خواست تا کار را برای رضای خدا انجام دهند و همیار و همکار یکدیگر باشند نه اینکه مچ گیری و به همکار مجموعه خود تهمت و او را تخریب کنند.

دکتر زراعت با اشاره به اینکه دلیل جابجایی ها در مجموعه دانشگاه به دلیل نارضایتی از افراد نیست افزود: سعی بر این است تا از توان و تجربیات افراد برای پیشبرد بهتر در امور در دیگر حوزه ها استفاده شود.

وی  از تلاش ها و زحمات آقای نخی مدیر قبلی حوزه ریاست و روابط عمومی قدردانی کرد و اظهار داشت: تدین ، مردمداری، ولایتمداری، ایثارگری، مذهبی و دلسوزی از ویژگیهای بارز وی بود که امید است با تجربیات خود حوزه مدیریت ارتباطات فرهنگی دانشگاه را ارتقاء بخشند.

دکتر زراعت با تشکر و قدردانی از رییس جدید دفتر ریاست و روابط عمومی که مسئولیت این حوزه را قبول کردند اظهار امیدواری نمود که آقای خداداد نیز با تجربه و هنرمندی که در حوزه روابط عمومی دارند بتواننداین مجموعه را به خوبی مدیریت نمایند.

رییس دانشگاه همچنین از دکتر بهرامیان مدیر قبلی ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان قدردانی کرد  و برخورد مناسب، اخلاق خوب، خضوع و خشوع و صداقت را  از خصوصیات وی عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد: در مدیریت های بعدی از تجربیات و توان ایشان استفاده شود.

 آقای نخی مدیر قبلی حوزه ریاست و روابط عمومی نیز در این نشست از رییس، معاونین، مشاورین و مجموعه کارکنان دانشگاه در همراهی و همکاری در امور  تشکر نمود و توفیق و تلاش خود را در سایه همکاری و حاصل تجربه این افراد بیان کرد.

وی کارکنان دانشگاه را به مانند سرباز برای دفاع از مجموعه و سازمان خود بیان کرد و اظهار امیدواری کرد در مدیریت ارتباطات فرهنگی بتواند بستر مناسبی را برای این مجموعه فراهم نماید.

دکتر بهرامیان مدیر قبلی ارتباطات فرهنی دانشگاه نیز از تلاش ها و همکاری همکاران خود در مدت فعالیت یک سال ونیم خود در این حوزه قدردانی کرد.

آقای خداداد مدیر جدید دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه نیز از خداوند باریتعالی خواست تا توفیق خدمت، حسن خلق، تحمل در برابر ناملایمات و سعه صدر را بدرقه راه خود کند تا بتواند با همیاری و همکاری ریاست ، معاونان و مدیران و مجموعه کارکنان این حوزه را به خوبی مدیریت و ارتقاء بخشد.

در پایان این مراسم از خدمات آقایان جواد نخی مدیر قبلی حوزه ریاست و روابط عمومی و دکتر بهرامیان مدیر ارتباطات فرهنگی دانشگاه قدردانی شد و آقایان محمد خداداد به عنوان مدیر جدید دفتر ریاست و روابط عمومی و جواد نخی نیز به عنوان مدیر جدید ارتباطات فرهنگی دانشگاه معرفی شدند.
 

( ۳ )

نظر شما :